26. apr 2006 Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.088
Tur Tirsdag d. 22 sept + møde kl 17.00 Tur Tirsdag d. 22 sept + møde kl 17.00
Tilmelding til den sædvanlige tur kl 17.30 + møde kl 17.00
.
Forslag:
Hermed indkaldelse til ekstraordinært bestyrelsesmøde:
Der skal tages stilling til nedenstående - hvad skal med, hvad skal slettes og kan der tilføjes noget.
.
- vi tager det på Tirsdag d. 22.9 - medlemmer af " Tirsdagsbanden" møder kl 17.00 ( vejret ser rimelig ud ) plan B = vi mødes hos mig
.
17.00 Start af ekstraordinært bestyrelsesmøde ( alle er medlem af bestyr.)
17.03 Fremmødte antal medlemmer er beslutningsdygtige
Dagsorden for Tirsdagsbanden:
.
1. Gruppens formål:
- at have en køretur hver tirsdag fra Roskilde havn kl. 17.30 ad snoede gode veje. Det skal være sjovt at køre sammen og pauserne tillægges i høj grad social samvær.
.
2. Regler på turene
# Din mc skal være indreg, og opfylde lovens krav.
# Du har noget rutine og behersker i fuld grad din mc.
# Ved start skal du være fuldtanket.
#Under kørsel køres der efter princippet " kolonnekørsel" ( skiftevis højre/venstre - hvor det er muligt, ellers enkeltvis med en afstand der muliggør bremsning uden problemer.
# Pladsen i rækken holdes og overhaling er forbudt. Dog har forankørende mulighed for at vinke den bagvedkørende frem i rækken, hvis det ønskes.
# Hvis en kører observerer noget på vejen som kræver særlig opmærksomhed, gives der tegn til de bagvedkørende ( f.eks grus på vejen - venstre ben ud, - - nedsæt hastigheden - venstre arm ud, vippende op og ned.)
# Masterkører venter på kontakt fra gruppens sidste mand, hver gang der drejes.
# Der overhales ikke ved fuld optrukken linie
# Fartgrænser gennem byerne overholdes
.
3. Hvem kan deltage på turene
"Medlemmer af Tirsdagsbanden"
Gæster, der opfylder vore betingelser og er indstillet på at følge dem.
Hvis der på en tur er flere end 5 deltagere, opdeles turen i flere grupper, hvor " Tirsdagsbanden" stiller med masterkørere. Grupperne vil blive opdelt, så det tilstræbes at gruppen er rimelig homogen og har et antal på ca. 10 stk. Alle grupper samles igen efter 1. del af turen på nærmere aftalt sted, til pause og social samvær.
.
4. eventuelt
.
MVH
Torben Sloth
1. møde 17.00 + tur - Torben Sloth
2.
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.088
Nå, men du kan lige skrive til mig i en PM, hvad der er din mening, så kan jeg have det i baghovedet. ( jeg mener at hjælpe admin har 10 stemmer , ! ! ! !)
God arbejdslyst
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 49 MC-er: 4 Emner: 47 Svar: 519
2. møde 17.00 + tur - MikkelP (Hvis vejret holder, ellers overlader jeg det til ældretinget :))
3. Møde kl. 17.00 + tur
apr 2006
2. møde 17.00 + tur - MikkelP (Hvis vejret holder, ellers overlader jeg det til ældretinget :))
3. møde kl. 17.00 + tur - Michael Lund P
- hvis I mener at det tager mere end en ½ time, eller der er for mange " medlemmer" der er forhindret, kan vi flytte " mødet " til Onsdag evt hjemme hos Michael R, - Hva synes I ? ? ?
apr 2006
Vi mødes på havnen kl 17.30 - Vel mødt
Torben Sloth
apr 2006
Husk :
- hvis man ønsker at der skal være en tur kun for medlemmer, er det muligt, via gruppen, at sende en besked direkte til alle medlemmer, og den vil derfor ikke være synlig for andre.
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 49 MC-er: 4 Emner: 47 Svar: 519
Ærgerligt det bliver så hurtigt mørkt.
Nå men vi skal vel bare være glade for at vejret stadig er til MC kørsel.
SES Gutter
Michael
Tur Tirsdag d. 22 sept + møde kl 17.00
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside