{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Gode idere til hurtigt sagl af MC. {{forumTopicSubject}}

Står og skal af med en Mc men har ikke så maget forstand på det med at lave annoncer. Jeg vil gerne af med den hurtigt så kunne i ikke lige kigge min annonce igennem og skrive hvis i syndes der magler noget.

Syndes selv den er ok men har i nogle tips eller tricks til hvordan jeg kan lave den beder så skriv til mig.

Link - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=63544

På fårhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode idere til hurtigt sagl af MC.
  • #1   23. sep 2009 To ting.

1. Det er ikke rigtigt sæson for MC køb/salg lige nu.

2. Mærke/model er ikke det mest tiltrækkende for folk.

Annoncen ser skam fin ud i sig selv.

• #2   23. sep 2009
    The Globetrotter -DelvisRavn- D1

Jeg må desvære nok sige at du har rat i det du skriver. Men tak fordi du syndes den er god.

Lars(Skive) J.

Ups det har jeg lige glemt at skrive. Det må jeg lige rate. Tak fordi du lige minde mig om det. Og den er selvfølgelig med afgift den er lige klar til at få en plade montageret.

• #3   24. sep 2009 Tjaa det er jo ved at være sæson for vinter cykler, så muligheden for salg er da tilstede. pøj pøj med salget

• #4   24. sep 2009 Smid den i den blå avis, det er gratis.

Hvis den er i så fin stand som du skriver, er det nok bare prisen der afgør hvor hurtigt du er af med den..

Vil dog give Globetrotter medhold i at det ikke ligefrem er et eftertrægtet mærke. At den kun kan køre 100 km/t, gør jo at den ikke egner sig til motorvej, hvilket er lidt en bremse for en MC.. men men, der skal nok være en køber et sted, men tror helt sikkert du finder køberen til sådan en cykel nemmest på dba.dk (den blå avis).

Hvad koster sådan en cykel fra ny.?

• #5   24. sep 2009 Ja der er jo ikke ret meget at sammenligne med på priser på sådan en cykel.. Der er kun EN mere på dba.dk

Hans står også til 5ooo,- men er fra 08 og MED plader, så hvis din skal "vinde køber" over den, må du jo nok ned i pris.?

• #7   24. sep 2009 Tja hvis det er prisen må jeg bare sælge den lidt billiger. Bare ikke særligt fedt at skal sælge den til 4 k når man har givet godt 6,5 k for ny. jeg har også været inde på forhandlernes side og kan se de sælger dem nu til 6 k for ny. Det er så uden nummerplade og leverings omkostninger.

• #8   24. sep 2009 Brian. At tabe 2,5k på en MC er ikke ret meget i disse tider.. Folk der har købt dyre cykler oplever i disse tider tab i HELT andre størrelser (30 - 50k).

Som globetr. nævnte er tiden også lidt imod dig..

1)Dels er det sidst på sæson (dårligste tid at sælge),

2)Tiderne (efterrystelserne på finanskrisen.) Kun få køber legetøj, da fredtiden er uvis og tiderne ustabile. Mange mangler job=penge og sælger ud af deres legetøj hvilket presser priserne.

3)Og så er det igen ikke ligefrem et eftertrægtet mærke du har dig der..

plus.. en maskine med kun 125cc tror jeg generalt vil være svær at sælge (uanset mærke).. Det er i de flestes øjne for lidt til en MC. Tror hvis der var en der skrev herinde at han overvejede at købe sådan en, så ville min. 9 ud af 10 råde ham fra det, med begrundelser som: Den er for lille, du vil hurtigt have noget større, det er kun en stor knallert osv osv..

Det er ikke for at tale ned om din cykel. Giver dig blot mine tanker.. du kan jo bruge det du vil/kan og smide resten væk. smiley

Hvis jeg var dig, ville jeg klart sætte forventingerne lidt ned og måske være glad for at få 3-4k for den.?

• #9   24. sep 2009 Enig med Bertil op på hesten igen nytter ikke at hænge med næbet. Vil du så bare smide de første 10.000 ud fordi du dumper kom igen ven. VI REGNER MED DIG

• #10   24. sep 2009 Fuel-4-life aka Nygaard (Herning)(CM) N

Må give dig rat i at de fleste nok ser på den som en cykle med hjælpe motor. Det er jeg fuldt ud klar over men den er fin nok til arbejde og korte by ture. Det dog de færreste der ser sådan på det men den slags personer findes. Og det er sådan en person jeg kommer til at sælge den til.

Bertil A

Har prøvet flere gange men kan ikke give den gas nok på meneøver banen. Du kan læse hele baggrunden i den anden gruppe hvis du al sår har lyst.

• #11   24. sep 2009 Brian.. Jeg har det sådan lidt "hellere lidt for forsigtig, end lidt for modig".

Hvis du kan bestå teorien og kan menøvrene fra den praktiske del (banen) og de dumper dig til køreprøven, så ville jeg KLART prøve at tage prøven i en anden by.!!

Jeg har set folk (mest piger, heh) bestå den prøve med en fart der SKRIGER efter støttehjul, og en go køre/prøve sagkyndig, ved også at det med farten nok skal komme efter noget tid med en cykel man kender..

Jeg synes ikke du skal give op.. der er mange det er svært for i starten, men de bliver hurtigt nodagtig lige så gode til at køre som alle andre smiley

Har du først dit kort og kan komme ud i det fri på din MC, så er jeg sikker på at du vil være dig selv taknemlig for at du ikke slap.. Hæng i makker.. selvfølgelig kan du få kortet.. om så det lige kræver lidt kamp smiley

• #12   24. sep 2009 kørt for langsomt ???????,,
    der var fandme en ting jeg alligevel aldrig har fået skyld for :-),,
    syntes det er en fin bette mc,havde selv en honda 125 i tidernes morgen,,,den kunne løbe 110, 45 kml :-),,,
    men din pris holder ikke i byretten !!!

• #13   24. sep 2009 Louise> Jo det er smiley

• #14   25. sep 2009 Den blå avis er desvære ikke gratis længer det er rigtigt nok. Har selv været inde og kigge på deres hjemmeside.

Dannie R

Har forsøgt at tage kortet hos Herfølge køreskole. Fin køreskole havde aldrig problemer med dem.

• #15   25. sep 2009 Ja DBA vil gerne skorer kassen i finaskrisen og det gør de så på den måde. Syndes bare det er rimeligt dyr at man skal ofer 89 Kr. Der er jo inen grantit for at man får solgt det man vil.

• #16   25. sep 2009 Var lige inde at tjekke igår, inden jeg skrev.. Jeg kan i hvert fald stadig oprette gratis annoncer og oprettede faktisk en..

Så måske kigger i ikke ordentligt efter.?

• #17   25. sep 2009 ahaaa.. mysteriet løst.!!

Det var en reservedel jeg lagde ind til salg gratis.. prøvede lige at oprette en MC og det koster rigtigt nok 69 Kr.!

-Så det er der åbenbart forskel på.!? smiley

• #18   25. sep 2009 Mine is for sale as well.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=63080

Steve

• #19   25. sep 2009 Louise> wa wa wa.. Gamle trætte øjne.!..???! -Hvad sker der lige for den udtalelse ;o? griner

Steve> ??? -Lidt irrelevant til tråden, er det ikke?

Brian> Du skal da ha det kørekort makker..! Vil gerne give min moralske støtte og give en lille gulerod i form af ÉT sæt rygmærke (værdi 350,- Kr) hvis du består smiley

(jeg har ingen trøjer hjemme, men hvis jeg får t-shirts hjem igen, kan du også få det istedet)

smiley

• #20   25. sep 2009 syns også du skulle stikke et peberkorn op i -øhm hehe og få noget krølle på rullen smiley giv dog gas mand smiley

• #21   25. sep 2009 haha.. ned med pulsen Lau *griner

Nogle er jo bare ikke så tryk ved farten, som andre er.. for nogle er det en træningsag smiley

• #22   25. sep 2009 Ja for mig er det i hvert fald en stor trænings sag.

• #23   25. sep 2009 Det er det for mange Brian.. det skal du sku ikke tage tungt.. -Men tro mig, det skal nok komme smiley

Har du ikke kørt knallert inden du fik MC?

Er du bange og usikker når du køre, eller har du det helt fint med det, bare det går i dit tempo.?

• #24   26. sep 2009 Jeg har det helt fint med det bare går i mit tempo. Har kørt knallert siden jeg fyldet 16 og det har jeg ikke noget imod. Får dog tit at vide af folk at de ikke kan forstå hvordan jeg holder ud at køre standart. Men for mig er det helt fint.

• #25   26. sep 2009 Ja, så skal det sgu nok gå.. du må bare lige øve dig lidt..

-Tænk på, at det er helt sikkert ikke "top farten" den motorsagkyndige brokker sig over (ja med mindre du kommer sneglende med 60, hvor du må køre 80).

Det de gerne vil se, er at man kommer lidt "rask" afsted. Folk i trafikken vil forvente at en motorcykel er et hurtigt accellerende køretøj og derfor er det nød til at være det.. Så når du lige har fået den i 1. gear og er rullende, så gi den lidt mere gas.. På nedkørselsramper til motorvej er det igen også vigtigt du kommer lidt hurtigt op i fart.

Billister lære jo når DE tager kørekort, at en MC som sagt er et hurtigt accellererende køretøj, og at de derfor skal holde tilbage for dem, selv når de er "langt væk", det er derfor at du til køreprøvet skal vise at du kan køre lidt frisk, ellers kan du blive fejlbedømt i trafikken af de andre..

Kom ud på banen og få evt, din kørelære til at tage en tur med dig, hvor du sidder bagpå, så du lige kan mærke hvordan farten føles og få en følelse med hvordan og hvor meget der skal accellereres.. smiley

• #26   26. sep 2009 Fuel 4 Life

"Steve>???-Lidt irrelevant til tråden, er det ikke?"

Den tråd handler om at sælge en cykel og jeg. Nogen så mit svar på her og sendte mig en besked om min cykel. Det er naturligvis ikke, at irrelevant er det?

• #27   26. sep 2009 Når lidt OT er da i orden. Så længe folk skriver i en pæn tone og henvender sig seriøst har jeg ikke noget mod det.

Fuel-4-life aka Nygaard (Herning)(CM) N

Mit problem ligger i at jeg ikke følger jeg kan styre motorcyklen i høj fart det gælder også bil. Jeg har prøvet at sidde bag på min fars cykle hvor den fik tæsk og det gjorde mig ikke noget. Heller ikke i bil er jeg bange for at køre med folk der køre stærkt. Jeg følere bare i helle min krop at jeg ikke kan styre køre tøjet når det kommer op i fart. Cirka 90 til 100. så står jeg helt af.

• #29   26. sep 2009 Rigtig nok det du siger det er også derfor jeg har valgt at sælge. Og priser kan der nok forhandles om hvis det er en hurtig handlen.

Men nu er der også snart et par stykker der har henvendt sig seriøst. Som mon ikke jeg snart får den solgt. Det håber jeg i hvert fald på.

• #30   26. sep 2009 Fandt jo først ud af efter jeg started på kortet at jeg ikke kunne lide farten. Jeg troede at fordi en MC er minder end en bil at jeg turde køre strækkere. Det lykkes så bare ikke.

Derfor har jeg opgivet det og købet en 30 scooter at køre på.

• #31   26. sep 2009 90-100 burde da være nok til at klare kravlegården (manøvrebanen)

• #32   27. sep 2009 Enig Dannie, og så vidt jeg husker må man gerne tage kortet på sin egen maskine.

• #33   27. sep 2009 Ja du må gerne tage kortet på din egne maskine hvis du får den indregistreret som skole cykle. Der skal den ned i den lokale syns handl og syndes og så kan du skriver parpier under. Koster hvis 500 Kr eller der omkring.

Kommentér på:
Gode idere til hurtigt sagl af MC.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce