*ÅRHUS*

*ÅRHUS*

Medlemmer: 497
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kobling/greb Kobling/greb

Jeg har en problem, jeg er dum på min ansigt ... Kørte forleden ind mod Lille Lise for at hente nogle klodser , jeg var en glad mand , pludselig kunne jeg ikke længere trykke koblingen ind , den er lige så hård som sten, dvs. jeg kan bevæge den ca 1 cm ... dagen før havde jeg en længere tur til vejle hvor jeg mærkede at den ligesom kørte lidt i hak " koblingsgrebet " ... Hvad kan der være galt . . håber nogen kan hjælpe mig lidt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling/greb
  • #1   30. sep 2009 til dig hvis ansigt er dum, ja det første der falder mig ind er at du manglet et koblingskabel, men ellers kan det jo være ir i din koblingscylinder.... eller skid i væsken. eller kan der havde kommet hakker på inder/ yderkoblingshus, det kan også være diverse forbindelsesled der blev skæve/ friktionssvejst pga. et eller andet der har sat sig fast..... du må skille det ad på din ansigt

• #2   30. sep 2009 men hvis det var kablet der er knækket ville jeg så ikke kunne trykke grebet ind , jeg ved intet om mc

• #3   30. sep 2009 det er selve koblingscylinderen, det ville i al fald være min første tanke

• #4   30. sep 2009 er det noget jeg selv kan finde og skifte eller kræver det mekaniker og den helt Store Karrusel Udannelse ??

• #5   30. sep 2009 altså, det er jo usikkert om det er lige der, den er lidt svær at finde ud af her over nettet

men hvad med der hvor din slavecylinder trykker på koblingsarmen, har du prøvet om den kan bevæges? (den er meget stram, skal tages med en tang eller noget i den stil)

• #6   8. okt 2009 Må lige fortælle hvad der var galt . Jeg fik heldigvis lidt hjælp af Jimmi , efter lidt tid og en skilt ad slavecylinder fandt vi " jimmi" ud af det ikke var den , om til koblingen en tur, ud med olien og af med dækslet, der sad koblingen som den skal , bortset fra at den sad helt løs og bare kunne tages ud uden værktøj . . det var den møtrik der skulle holde den på plads der var faldet af.. grunden til at koblingsgrebet ikke kunne trykkes ind var at møtrikken havde kilet sig fast - jeg slap med skrækken og nu køre banditten igen - Takker Jimmi for en fantastisk hjælp og kommer snart forbi med et par øller

Kommentér på:
Kobling/greb

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce