{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.693 visninger | Oprettet:

Taskebøjler {{forumTopicSubject}}

Da jeg har besluttet mig for at jeg skulle have tasker på Trudy og nu har købt dem hos Gert fra Vejel , så skal jeg have fat i bøjler til tasker.

Er der nogen der ved om de er ens til 700, 750 og 800 ?

Inden jeg leder ebay tyndt ville det være rart at vide om man kun skal lede efter 800 eller de andre kan bruges.

For der er godt nok nogle gode tilbud i øjeblikket.

Købte et sæt motorbøjler (ved ikke om værdien for motoren, men de er sgu flotte sammen med de sorte dele) splinternye til 42 euro incl. fragt .

Så er der nogen der ved om det er ligemeget med modellen indenfor VS


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Taskebøjler
  • #1   2. nov 2009 Bikeshoppen er på min no-go liste. Køber alt i Tyskland , der er priserne helt anderledes.
    Men tak for feedback , havde godt nok en ide om at 1400 var anderledes.


  • #3   2. nov 2009 Har lige købt og de er ikke ens -fandt et par til 800 til 46 euro med fragt og fik at vide at der er forskel mellem 700/750 og 800

  • #5   2. nov 2009 Bjørn,

    Godtnok nogle fine tasker til en meget favorabel pris. og ja, der er forskel på taskebøjlerne til 7- og 800 modellerne.

    Overvejer at sælge mine på grund af de tåbelige bøjler der hører til. De sidder simpelthen og stritter helt åndssvagt når der ikk er tasker på smiley


  • #6   2. nov 2009 ja jeg er heller ikke helt vild med ideen om tasker på Trudy , det er ikke helt hendes stil , men jeg mangler dem til tider , når man tøffer ned og handler.
    Hunulven Ilse har Peugeot 07'eren hver dag og sålænge jeg ikke ved om jeg skal ud på arbejdsmarkedet igen , bliver det ved den ene bil.
    Så må Trudy stå for indkøb og sådant til hverdag og der mangler man tasker.


  • #7   2. nov 2009 Du har ret.

    Man må nogle gange anlægge en praktisk holdning til tingene, og se stort på det kosmetiske.

    Jeg prøvede at strippe en mælkekasse bagpå men det var sq heller ikke lige sagen:)



  • #8   2. nov 2009 VS400-800 er ens på dette punkt. Kan du ikke finde andet, har louis nogen. Der har jeg købt mine - men havde Gert ingen??

  • #9   2. nov 2009 nej - men har fundet på eaby- til en favorabel pris , ok der var lidt byttehandel med i det , da jeg har et hav af de beholderdæksler , som ham jeg købte af sælger til 32 euro pr stk og han kunne godt bruge nogle af mine i bytte for de to bøjler.

    så er det på plads - skal have fundet på noget andet nu at lede efter.

    Fandt et 2 i 1 udstødning til Michael falster igår til en fin pris ....

    Skal se om ikke jeg kan lave en god handel med et fremflytter sæt , har kig på et der flytter 28 cm , hvilket ville være en fordel for en der er 190cm , det eneste der er galt med det sæt , er prisen......



Kommentér på:
Taskebøjler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce