{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

speciel udstødning vs 700 {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen.

har lige et par spørgsmål da jeg er ret ny i faget.

vil gerne have lidt mere lyd ud af truderen og i den forbindelse har en ven tilbudt og lave speciel rustfri potter til den, MEN er der noget man skal være opmærksom på i den forbindelse, ud over omdysning?
eller hvilke potter kan i evt råde mig til at købe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  speciel udstødning vs 700
  • #1   10. nov 2009 Når du har muligheden så få lavet dem i rustfrit. Hvis diameter bliver for lille synes jeg at den kommer til at lyde for skarp eller knaldende. Jeg foretrækker den dybe hule lyd et stort afgangsrør giver.

• #2   10. nov 2009 tror det billigste og bedste er, at købe et par færdige f.eks Intruder-ron på ebay.de har et sæt til 120 euro.

• #3   10. nov 2009 nu spørger han jo, om der er noget han skal være xtra opmærksom på, og ikke om hvad prisen bliver ;o) Da han har en kammi der kan lave dem, er det nok ik prisen der er interessant ;o)

Men du skal jo da være opmærksom på at det ikke er lovligt hehe.... omdysning som du selv siger og muligvis andet luftfilter kunne os være interessant.....

• #4   10. nov 2009 "eller hvilke potter kan i evt råde mig til at købe?" Øh hallo

Og det jeg refererer til er TUV-godkendt og ikke noget hjemmelavet , der som den sidste skriver ikke er lovligt.
    Kan godt være det er en "kammi" der laver det gratis , men spørgsmålet gik netop på hvad der var at være opmærksom på og hvad man eventuelt skulle købe i stedet for hjemmelavet

• #5   10. nov 2009 Bjørn O

Du har så evig ret ;o)
    Den havde jeg sku ik lige set, at der var spørgsmål der gik på at købe....my bad

• #6   25. nov 2009 hvis det kun er afgangs potterne du går efter så prøv at kigge på louis.de

Kommentér på:
speciel udstødning vs 700

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce