Hjælp !! Hjælp !!
Så skete det!! Her i den mørke, triste, V-Stromløse tid, er jeg begyndt at spekulere på, om jeg skulle prøve en anden mc. Jeg har overvejet at kigge lidt nærmere på en BMW 800 GS. Men det må føles næsten som at være sin bedre halvdel utro - jeg har det meget skidt med det. Er i ikke søde at komme med en masse argumenter for at jeg ikke skal begynde at kigge til anden side, og i stedet være min gode ven V-Stromen tro.
Mit argument er, at jeg, udover en kort flirt med Aprilia Pegaso, ikke har kørt andet end V-Strom, og vil gerne prøve andre mc'er. Og min livsfilosofi siger, at jeg vil ikke kun gå og tænke på at gøre noget, men få det gjort istedet. Vi lever kun én gang. Og når jeg så begynder at tænke på en anden cykel, ja så er fanden løs i Saxogade.
Så hvad gør jeg??
Swing King
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.791
800GS har fået fantastisk god kritid. Jeg tror ikke at f.eks. en KTM er lige så god kvalitet, men deres SMT model er altså ret fed. Er penge slet ikke noget problem, kunne du jo kigge på Ducati Multistrada med 150HK og tracktion kontrol.
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 8 Emner: 67 Svar: 421
Min skal være hvid, og så skal der smides et 17" forhjul på og nogle gode klæbrige road dæk på
(link fjernet)
Nårh, det må nok vente lidt endnu
/Dennis
feb 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 14
men prøv en tur på mindst en time eller mere så du kan mærke om der er komfort i sådan en fætter god tur
m.v.strom hilsen bjarne
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 112
Nu kører jeg altså en tur til Ølgod (Expedit) og sparker dæk.
God week-end
jan 2007
bedre i sædet end på Stromen. Kan dog godt lide dens bordcomputer, med gearindikator osv.
Den koster 154000,-. Som extraudstyr skal jeg købe, sidetasker, topbox, tanktaske (som jeg iøvrigt synes er utrolig grimme), centerben og håndbeskyttere som beløber sig til ca 12.000,-
Han ville tro han kunne gi' mig ca 60.000,- for V-Stromen, som står mig i ca. 113.000 incl. alt extraudstyr.
Så der er også et argument for at beholde min elskede V-Strom.
Men jeg vil stadig ha en lang prøvetur når vi nærmer os foråret. Så må jeg tage en beslutning til den tid.
jan 2007
Sådan skal en V-Strom håndteres........
mar 2004
Så byt dog til en ny strom ......... selvfølgelig i hvid
/Dennis
mar 2004
Jeg har prøvet V-Strom både 1000 og 650 og har også prøvet BMW F 650 GS Twin samt 800 GS, på komfort siden vinder V-Strom og på lege siden vinder BMW'en hvis det er en 800 GS'er vi taler om, i mine øjne er 1000 V-Strom dømt ude alene på grund af de manglende ABS bremser, men nu var det jo heller ikke den der var tale om
Du kunne jo også kikke på den nye Kawasaki Versys..... den "gamle" kørte i hvert fald kanon ............. kender motoren fra fruens mc, og den kan godt få en til at smile ..................
/Dennis
jan 2007
Men når det så er sagt, og knægten er hjemme igen i fin stand, så tror jeg nok at jeg foretrækker min elskede V-Strom, men vil stadig ud og prøve BMW og Kawa Versus til foråret. Men de skal dæleme være meget bedre en Stromen, inden der bliver skiftet.
Glæder mig meget til at se jer alle senere på året.
Hilsen
Peter Swing Kign
jan 2007
Swing King
PS. Men Henry skal da også ha en............................
jan 2007
Jo tak - sønnen er helt på toppen igen, men det var hårdt ved ham.
Skal vi ikke snart ud og køre?????????? Jeg keder mig
jan 2007
jan 2007
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm
Hjælp !!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside