V-strom riders

V-strom riders

Medlemmer: 60
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.125 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hjælp !! Hjælp !!

Så skete det!! Her i den mørke, triste, V-Stromløse tid, er jeg begyndt at spekulere på, om jeg skulle prøve en anden mc. Jeg har overvejet at kigge lidt nærmere på en BMW 800 GS. Men det må føles næsten som at være sin bedre halvdel utro - jeg har det meget skidt med det. Er i ikke søde at komme med en masse argumenter for at jeg ikke skal begynde at kigge til anden side, og i stedet være min gode ven V-Stromen tro.
Mit argument er, at jeg, udover en kort flirt med Aprilia Pegaso, ikke har kørt andet end V-Strom, og vil gerne prøve andre mc'er. Og min livsfilosofi siger, at jeg vil ikke kun gå og tænke på at gøre noget, men få det gjort istedet. Vi lever kun én gang. Og når jeg så begynder at tænke på en anden cykel, ja så er fanden løs i Saxogade.
Så hvad gør jeg??

Swing King

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp !!
  • #1   8. jan 2010 Haha, ja når sådanne tanker opstår, så må der en snarlig handel til. Hvis du virkelig er Swing King har DL650 sine begrænsninger med frihøjden. Men du kommer til at savne den smiley

800GS har fået fantastisk god kritid. Jeg tror ikke at f.eks. en KTM er lige så god kvalitet, men deres SMT model er altså ret fed. Er penge slet ikke noget problem, kunne du jo kigge på Ducati Multistrada med 150HK og tracktion kontrol.

• #3   8. jan 2010 Hemmm ...............

Min skal være hvid, og så skal der smides et 17" forhjul på og nogle gode klæbrige road dæk på smiley

(link fjernet)

Nårh, det må nok vente lidt endnu smiley

/Dennis

• #4   8. jan 2010 hej peter uha uha svigt af stromen det er da groft men gs 800 det er da rigtig spændende så det bliver sjovt og se hvad du kommer på til træf til sommer
    men prøv en tur på mindst en time eller mere så du kan mærke om der er komfort i sådan en fætter god tur

m.v.strom hilsen bjarne

• #5   9. jan 2010 Tak for jeres indput. Træls at ingen af jer, prøver at tale mig fra det!!
    Nu kører jeg altså en tur til Ølgod (Expedit) og sparker dæk.
    God week-end

• #6   9. jan 2010 Ja, så fik jeg set BMW 800 GS i Ølgod, og den er da lækker. Men det er ikke en V-Strom. Den føles mere klein/knallertagtig. Synes ikke jeg sidder
    bedre i sædet end på Stromen. Kan dog godt lide dens bordcomputer, med gearindikator osv.
    Den koster 154000,-. Som extraudstyr skal jeg købe, sidetasker, topbox, tanktaske (som jeg iøvrigt synes er utrolig grimme), centerben og håndbeskyttere som beløber sig til ca 12.000,-
    Han ville tro han kunne gi' mig ca 60.000,- for V-Stromen, som står mig i ca. 113.000 incl. alt extraudstyr.
    Så der er også et argument for at beholde min elskede V-Strom.
    Men jeg vil stadig ha en lang prøvetur når vi nærmer os foråret. Så må jeg tage en beslutning til den tid.

• #7   9. jan 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ziTeltyxYpU&feature=related

Sådan skal en V-Strom håndteres........ smiley

• #8   9. jan 2010 Jeg tror altså også at i har meget mere komfort på en/jeres V-strom !

Så byt dog til en ny strom ......... selvfølgelig i hvid smiley

/Dennis

• #10   10. jan 2010 Hej Igen....

Jeg har prøvet V-Strom både 1000 og 650 og har også prøvet BMW F 650 GS Twin samt 800 GS, på komfort siden vinder V-Strom og på lege siden vinder BMW'en hvis det er en 800 GS'er vi taler om, i mine øjne er 1000 V-Strom dømt ude alene på grund af de manglende ABS bremser, men nu var det jo heller ikke den der var tale om smiley

Du kunne jo også kikke på den nye Kawasaki Versys..... den "gamle" kørte i hvert fald kanon ............. kender motoren fra fruens mc, og den kan godt få en til at smile ..................

/Dennis

• #11   10. jan 2010 Hej allesammen. Tak for alle jeres gode kommentarer. Jeg har lige tilbragt søndagen på sygehuset hos min søn som er blevet opereret akut. (han er helt ok nu). Men det sætter tingene i et andet perspektiv. Så er valget af motorcykel lige pludselig knapt så vigtigt.
    Men når det så er sagt, og knægten er hjemme igen i fin stand, så tror jeg nok at jeg foretrækker min elskede V-Strom, men vil stadig ud og prøve BMW og Kawa Versus til foråret. Men de skal dæleme være meget bedre en Stromen, inden der bliver skiftet.
    Glæder mig meget til at se jer alle senere på året.
    Hilsen
    Peter Swing Kign

• #12   18. jan 2010 Så så bette ven. SÅ fik du en ekstra høj fra mig, så tør dine øjne, og spis en tudekiks

Swing King

PS. Men Henry skal da også ha en............................

• #13   19. jan 2010 Nåeeee Henrik, den fangede jeg ikke helt.....

Jo tak - sønnen er helt på toppen igen, men det var hårdt ved ham.

Skal vi ikke snart ud og køre?????????? Jeg keder mig

• #14   19. jan 2010 Hallo - nu fattede jeg det!!!!!!!!!!!!!!!! Og jeg har selvfølgelig stemt på dig smiley

• #16   19. jan 2010 Ikke just motorcykelvejr..................

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm

Kommentér på:
Hjælp !!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce