{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

R1 ombygning til dragracer (SGB) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige vise lidt af hvordan min knallert bliver forvandlet fra supersportsmc til supergasbike til dragrace...
Den var da jeg overtog den monteret med turbokit fra mc-xpress, øhlins bagdæmper, ISR-6 stemplede race kalibre...
I løbet af det sidste års tid har jeg så efter at have kørt mosten spring race i 08... fundet ud af at cyklen skulle laves til dragrace da jeg ikke ønsker at afgifte den. Derfor blev indkøbt: 1 stk skadet r1 bagsvinger, Linkled justerbart til sænkning/hævning, prototype 3-led til affjedring bag. Translogic q-shift ast, Lidt carbon gejl da forskærmen var revnet og trængte til udskiftning...
En carbon hugger fandt jeg også...
Cyklen er i dag blevet 30 cm længere (akselafstand 170)... så jeg ikke vælter bagover og skulle gerne kunne give max gas på striben...
Desuden konverteret fra 530 kædekit med ståltandhjul (16/43), til en 520 kæde med alutandhjul (ny gearing 15/47... så skulle der være lidt mere ryk i den hele vejen...
Pt mangler at blive lavet bremse slange til bag... reterende montage af q-shift, - også skal vi have lavet affjedringen stivere/mere progressiv
Planen er at det bliver en lang lav ris-raket-koger.... reglement siger 4 cm frihøjde.
Så af med bundkåben også skal der laves et andet rør til udstødningen (ud på siden).
Planen er at køre lidt herhjemme i den kommende sæson... primært mosten, - måske også sindal...

Der er både fotoalbums, hvor jeg vil ligge flere pics ind, - og der skal nok også komme noget mere med video...
Cyklen bliver snart rullet ind og måske acc. testet.

Links:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=12915

Video:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=6352

Håber det har interesse.

mvh Offslow

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
R1 ombygning til dragracer (SGB)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce