1.235 visninger
|
Oprettet:
Vinterprojekter? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer..
Hvad har I haft af vinterprojekter med jeres cykler?
Jeg har fået monteret Rizoma bremsevæskebeholdere i guldfarve, fået indfarvet sædeskal, rim stripes i guldfarve og motorvask og service hos Banks MC.
Jeg glæder mig rigtig meget til at få den hjem i egen garage, men i det her vejr har det vist lange udsigter medmindre jeg skal køre med snekæder
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Vinterprojekter?