{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny begynder, hjælp mig :)
  • #1   6. mar 2010 du kunne jo seg på en suzuki gsx750f jeg syns det er en fin maskine det var min føste og jeg var riktig glad for den

• #2   6. mar 2010 Jamen, så kommer det helt op i en anden pris klasse.. har meget forelsket mig i en zxr 400 ? smiley

• #3   6. mar 2010 ja det gør det nok hvad skal du pive for en zxr 400

• #4   6. mar 2010 omkring 40.000 kr

• #5   6. mar 2010 Hm,- rent personligt mener jeg, det er for mange penge, du har givet for den,- men det kommer naturligvis an på tusind ting. Udover det, er det en vildt god begyndermaskine - også når man ikke er tøs!!!! Ved godt, at de fleste mænd tror, at cc er lig med potentiale, men sådan hænger det ikke nødvendigvis sammen... Jeg tror, du finder glæden ved at blive tryg på en mc, før du vælger en "killer"...

Velkommen til en verden på to hjul med masser af sjove kilometer ;o)

• #6   6. mar 2010 Hvad mener du med Killer ? smiley

• #8   6. mar 2010 syntes bare ikke 65 hp, lyder til så meget ? men det kan godt være det er det ?

• #9   6. mar 2010 65 hp er rigeligt til at slå sig ihjel, det fede ved en cykel er muligheden for at dreje på rullen, og glide forbi, ikke at ligge på 200 km/t konstant.

Jeg holder totalt med Sanne S, lær at køre og derefter overvej om du gider rykke op i en anden størrelse, og type maskine.

• #10   6. mar 2010 Ja, det er selfølgelig rigtig : /

• #11   6. mar 2010 Præcis, Johnny... Jeg har kørt på en del maskiner efterhånden, og kører nu på NC30 (VFR400), og jeg ELSKER den. HVIS jeg havde masser af penge, var der mange andre cykler, jeg gerne ville ha', men min Honda har givet mig mange fede timer - den følger fint med den andre - naturligvis ikke hvis de vælger at bruge alt, hvad de har, men helt ærligt HAR jeg ikke så meget brug for at køre 275 længere... Valg af mc er jo personligt,- og har meget at gøre med at blive fortrolig. Så kommer alle glæderne af sig selv. Og man kan jo altid købe noget større, stærkere, anderledes, hvis man får lyst, når man har lært lidt af det grundlæggende ;o)

• #12   6. mar 2010 ja. mange tak alle sammen... !

• #13   6. mar 2010 Efter som du kun er 18 år betyder det ikke så meget om cyklen har 65 hk eller 100 hk efter som den alligevel skal drosles for at du må køre på den...

Desværre.

• #14   6. mar 2010 jeg sidder bare og tænker ? hvor mange gør lige det?? hvad sker der endeligt hvis man bliver stoppet af politiet også den ikke er drosslet?

• #15   6. mar 2010 hehe op i r.... med kubikker, jeg tror du bliver pisseglad for den bette maskine !! pt kører jeg gammel guzzi og nyere hyosung smiley hele året vel at mærke!!

bare du er glad for din nye ged !! og efter min mening er de okay nok

• #16   6. mar 2010 Hvad mener du tomsen

• #17   6. mar 2010 syns jeg har læst du bliver inkalt til syn og får en bøde så det er nok ikke nogen gode ide . find en maskine du syns ..

• #18   6. mar 2010 Hvordan tjekker de , det ?

• #19   6. mar 2010 3000 kr i forsikring

• #20   6. mar 2010 ja, syntes da ikke det er så slemt ?

• #21   7. mar 2010 hey jeg startede på en sv 650 og er absolute en god cykel og starte på, den er nem og køre

• #22   7. mar 2010 Jesper W :
    Sagen er enkel - Hvis du kører på en "stor" cykel med "lille" kørekort - Så får du en stor bøde, da det svarer til at køre uden gyldig førebevis.
    Hvis der så ovenikøbet sker uheld, så er du på den, da forsikringen ikke vil dække. Da du igen ikke kører med gyldig førebevis.

Så alt i alt ville det være et dumt sats at køre på en maskine med mere end de 35 Hk.

Og desuden er en 400 ccm maskine en alletiders maskine at starte på da den bedste måde at blive dus med en tohjulet er ved at have en man kan "tumle".
    Det er jo ikke meget ved at have en maskine der er så stor at den tar magten fra dig en af de første gange du kører på den, fordi du blir for modig. Det vil nok ødelægge din glæde og forventning til det at køre motorcykel.
    Man skal jo lige lære at kravle inden man kan gå. !!!
    (Det er jo heller ikk for sjov reglen om de 35 Hk er indført !!)

• #23   7. mar 2010 Hm,- det vigtigste i denne tråd er nok ikke liiiige, om man har mange kubik, eller om kammeraterne syn's, ens mc er for lille!!! Der er en grund til, at der er indført 34!! heste til en gruppe af mc-købere. Denne gruppe burde omfatte ALLE, der aldrig har kørt mc. Det er i bund og grund fuldstændig ligegyldigt, om politiet eller synshallen opdager, man fusker med droslingen - men den dag din maskine tager magten fra dig, og du rammer en anden, er der INTET, der dækker!! Fuck, den der kører (ulovligt), men det er nogt af en regning, hvis du kører en anden ned!! Det eneste, du skal gå efter er - som nævnt - en cykel, du kan tumle, og en cykel der gør dig til en "rutineret" mc'ist, som glæder sig hver gang, han sætter sig op på sin mc!! En VFR400R som min er faktisk en lille svingæder, som MANGE nyder mange timer på - på vejen og på banerne rundt omkring i verden ;o) Jeg er sikker på, du vil blive rigtig glad for din Kawa - og se tilbage på din første sæson med succes og mange glade og ubekymrede timer med din mc...

• #25   8. mar 2010 alle kan køre 300 ligeud af hurtigvejen , fuck det!!

gode sving som kommer drønende mod en og opsluger al din opsparede stres og andre problemer,det er real life,og opleves såmænd på en 400 ligeså godt som på andre cykler ......

• #27   8. mar 2010 Lad os lige slå fast, at drosling IKKE er frit valg, når man er 18 år... Og alt efter hvilken cykel man drosler, vil der være større eller mindre effekt af det.

• #28   8. mar 2010 ja´.. er ved at have forstået !

• #29   9. mar 2010 godtnok er drosling øøh ikke til forhandling hvis man er ny-begynder og 18 år,,men kunne det ikke bare være smart at vælge en mc som lige akkurat holder sig under grænsen???.

min lille guzzi følger pænt trop i sving og småveje derudover er den
    rimelig vedligeholdelses fri :-).

vælges større mc der drosles må man jo påregne ændrede moment kurver m.m og da de jo tit er tungere vil det føles noget gumpetungt at manøvrere rundt med uden gas-respons

Kommentér på:
Ny begynder, hjælp mig :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce