{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Battelfield Vs. Call of Duty {{forumTopicSubject}}

Med risiko for at starte en mindre "religionskrig" inden for First-Person-Shooter spil.
Jeg står og skal ud og invistere i et nyt First-Person-Shooter spil.
Min plan var egentlig at det skulle være Call of Duty.
Men så meget belejligt så var der lige et indslag om de to ovenstående spil i GOmorgen DK.

MEN syntes nu egentlig ikke jeg blev meget klogere af det indslag. Syntes det var lidt "fesent" Men fik da øjnene op, og lidt interesse for Battelfield.
Nu vil jeg så høre jeres mening. Hvad syntes i er det fedeste spil, og hvorfor?

Har tidligere spillet Ghost Recon Advanced Warfighter 2. Men det nye behøver ikke ligne dette.

Så lige et tillægsspørgsmål til CoD.
CoD 4. (Modern Warfare)
CoD (World at War) Skulle vel egentlig være nr. 5.
Så er der kommet et CoD 4. (Modern Warfare 2)

Øhh. Hvad er det nu for noget? Laver man lige en 2'er til 4'eren? Og er det så nyere og bedre end CoD "5" (World at War) ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Battelfield Vs. Call of Duty
  • #1   10. mar 2010 Det hedder ikke cod 4 mw 2 med bare cod mw2 og det er egentlig call of duty 6 hvis man kan sige det sådan, personligt er jeg helt vildt med mw 2, men jeg har da også overvejet at prøve at spille bfbc 2

• #2   10. mar 2010 Jesper O.

Okay smiley
    Så forstår jeg bedre smiley

• #3   10. mar 2010 har ikke prøvet med cod på ps3 men jeg har altid været mere til Battlefield kan ikke sige præcist hvorfor, bare hele oplevelsen der har draget mig mere, men ellers så prøv da en demo?

• #4   10. mar 2010 Jeg er til cod mw2, har prøvet en demo af battlefield og må indrømme det fedt med cod mw2 vinder stadig for mit vedkomne !

• #5   10. mar 2010 Jeg er også til cod mw2.

• #6   23. mar 2010 Ok. Virker som CoD er favoritten her inde. smiley

Kan i måske uddybe lidt?

Har nu de sidste dage set og læst en masse om disse to spil på nettet. Og de virker godtnok til at ligge meget op af hinanden.
    Men tror jeg hælder mest til battlefield.
    Syntes (Ud fra hvad jeg har læst) at det virker mere "taktisk" altså hvor man mere skal tænke sig om "taktisk", snige sig ind på fjenden osv.
    Hvilket der tiltaler mig.
    COD MW2 virker mere som det bare er at fare ud over stepperne og skyde til højre og venstre uden at skal "tænke" så meget (Dette skulle ikke misforståes) smiley

Er dette korrekt, eller er der noget jeg har misforstået? smiley

• #7   23. mar 2010 Nu har jeg ikke selv prøvet bfbc2 men du er inde på noget af det meste med mw2, men igen kommer det an på hvilket gamemode du spiller for hvis du spiller search and destroy er det meget stille og roligt og meget taktisk.

• #8   24. mar 2010 Rush mode i bf byder på en del taktik og ud flakning af modstanderen.

Conquer er det kendte take and hold.

Squad battle er 4 hold af 4 mand der kæmper om først at nå x antal kills, kan være temmelig taktisk med et godt squad.

Du når ikke langt i bf hvis du er rambo og ikke team player

Kommentér på:
Battelfield Vs. Call of Duty

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce