{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Negativ Opstart efter vinteren
  • #1   18. mar 2010 min har os stået i kold garage i 4 mdr uden at kører. Men har dog haft batteri afmonteret, og taget med ind i varmen mens det var sat til lader. Startede helt uden nogen formert for problemer ....

• #2   18. mar 2010 havde også problemer, efter at have læst div indlæg herinde, valgte jeg at smide et nyt batteri på. Det gamle batteri(2007) var blevet ladet(impulslader) 2 gange hver måned gennem hele vinteren, men det hjalp ikke. Nyt batteri og så er vi kørende.

• #3   18. mar 2010 Jeg har lagt nyt batteri ind og den turner derudad, men ikke et tegn på at den vil tænde, tror som Bjørn J siger, at det kunne det nok være karborator problemer,

• #4   18. mar 2010 Står den med gammel benzin i tanken??

Hvis ja, er der formentlig kondensvand i bunden af tanken og i dine svømmerhuse.

Hæld en halv flaske sprit i - karburatorsprit, hvis du skal ud og købe -.ellers husholdningssprit. Tøm svømmerne - hvilket ikke er helt let at komme til på den cykel, derefter fuld choker , ingen eller MEGET lidt (åndsvagt udtryk) gas. og så tørner du bare. Dus skal huske, at din benzinpumpe først skal fylde karbiratorerne, så du får muligvis brug for ekstra batteri og startkabler første gang.

• #5   18. mar 2010 Tak skal i have.

Ja gammel benzin i tanken

Jeg går i gang i morgen med sprit og at tømme karburatorer, ja og mere strøm skal til. Ud at køre skal den smiley

• #6   18. mar 2010 Jeg havde lidt alla samme problem med min MC. Skiftede tændrør og så snorede den.! smiley

Det er med det gamle benzin ved jeg ikke helt om holder.. Mit benzin var også fra sidste sesson og det køre den fint på.? hmmm

nu har du jo kun 2 tændrør på din, så 2 x 29Kr i t-hansen og så er den fejl-kilde da ude af verden.

• #7   18. mar 2010 Matin

Det er ikke benzinen som sådan, men dannes der tilstrækkelig meget kondens i tanken, så er det vand, der ligge nederst i tanken, og dermed det der løber i karburatorerne - og det brænder altså ikke ret godt:-)

Hælder man så en sjat sprit i, blandes det ensartet med benzinen, og så får man noget brændbart:-)

• #8   19. mar 2010 Jeg satte den med fuld benzin tank for at holde rust og kondens væk, men nu kører den igen, turnet godt og vel uden propper i og renset/varmet propper, Jeg tror den havde fået alt for meget brændstof, Never mind!! tak allesammen for gode råd og respons.
    Der skal køres en lille tur i dag.

• #9   19. mar 2010 Nåh - det var bare en "drukneulykke" smiley

• #11   20. mar 2010 Havde pokkers mas med min vs 1400 starten af sidste sæsson, prøvede alt,- nyt batteri, tændrør, start kabler og strøm fra bilen, men intet hjalp... til sidst trak jeg benzin slangen af - og der var ikke en dråbe tilbage i tanken,- så 5 liter fra reserve dunken - og så sprang trunte igang og spandt som en mis - har dog ikke forsøgt at starte op endnu i denne sæsson - men tro mig, jeg kikker lige i tanken først.. ;o)
    Jeg har eller holdt denne historie hemmelig - da jeg syntes den er lidt pinelig..
    Henrik.

• #12   20. mar 2010 Henrik:

Pinlig tja - vi kvajer os jo alle, og så må man jo vælge om man vil indrømme det eller ej. Jeg ser nu ingen problemer i at give andre et billigt grin

Kommentér på:
Negativ Opstart efter vinteren

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce