{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.779 visninger | Oprettet:

Power commander + ujævnt optræk {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg har lige fået monteret powercommander + rullet den ind og dermed fået lavet et custom map.
Der sidder en slipon GP-evo + KN-filter på cyklen(GSXR 750 K7)

Cyklen går utroligt jænvt, ved stille og rolig acceleration, men hvis jeg kører eks i 2. gear med 6000-7000 omdr. og drejer gashåndtaget i bund er det som om motoren sætter ud i 1 sek og rykker fuldstændig vildt efterfølgende. Den giver kun ét ryk, lige idet den får fuld gas, men trækker efterfølgende helt jævnt.
(Det føles noget lign at en scooter får for meget luft og for lidt benzin)
Cyklen gør det også i andre omdrejningsintervaller men det er specielt mærkbart som beskrevet oventående.

Er der nogle af jer der ved hvad det kan være?

Mvh og pft

Peder


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Power commander + ujævnt optræk
  • #1   5. apr 2010 min giver også et lille hak ved 6000 omdr

    har du fået den just hos kj


  • #2   5. apr 2010 Hej Kim,

    Det føles bare lidt forkert, det er noget af et ryk den giver. Det er som om den sætter helt ud og kommer meget spontant efterfølgende.

    Jeg har fået den indkørt ved TG-motorcenter i Middelfart

    Mvh
    Peder


  • #3   5. apr 2010 her du prøve at ring til ham der har just den
    man kan også gå ind på Power commander hjemme side og hent en map HUST lige at gemme den gammel


  • #4   5. apr 2010 køre op til fv motor og få den lavet,han laver et map fra bunden,de fleste forhandler der bare har et rulle felt,finder nogle maps på nettet og bare ligger den ind som giver flest heste.finn laver en der passer til din cykel...

  • #5   5. apr 2010 HA hvis det er hos TG i middelfart du har fået det fikset, så kør du hen et andet sted og få den indstillet rigtigt smiley

  • #6   5. apr 2010 Hej Jan

    Har du mulighed for at være lidt mere specifik? Haft samme problem? Hørt om andre?

    Mvh
    Peder


  • #7   5. apr 2010 min nabo fik lavet hans hos TG i Middelfart og den kørte som lort ( for at sige det mildt ), men efter han fik sin justerede til andetsteds virker det bare.

  • #8   5. apr 2010 Har fået min K6ër rullet hos FV, og den spinner som en smurt mis ;o)


  • #9   6. apr 2010 Til Jan; Okay. Det er jo altid irriterende med dårlig behandling/betjening mm. Men jeg har nu altid være tilfreds med TG Motor.

  • #10   6. apr 2010 Peder M nu er jeg ikke med vis du siger at du har være tilfreds med TG Motor når du ikke syne din mc køre godt

  • #11   6. apr 2010 Kim Ø
    Tror det skal forstås således at de andre gange han har fået lavet noget hos TG har han været tilfreds men det er han ikke sikker på han er denne gang eller han har besluttet sig for at den køre som den skal og derved frikender TG for at have dummet sig endnu engang smiley


  • #12   6. apr 2010 Hej,

    Jeg er tilfreds med alt hvad jeg hidtid har fået lavet ved TG motor og synes deres service er helt i top. Jeg synes cyklen går mærkeligt og ville derfor høre om der var nogle af jer der havde haft lign problemer eller vidste hvordan det kunne udbedres. Jeg har talt med TG motor og de er selvfølgelige villige til at smide den på bænken igen UDEN beregning.

    Det ville bare være en stor hjælp hvis der var en af jer der lige kunne hjælpe en gixxer ejer i problemer!


  • #13   6. apr 2010 Peder M

    hvis den skal på bænken igen så sig det SKAL være dennis som fikser det for dig, så er der håb forude.


  • #14   6. apr 2010 Jan A.

    Jeps, også ham jeg har talt med. Han virker dygtig! Men mange tak.


  • #15   6. apr 2010 Hej Peder.

    Jeg har samme model, power commander, KN og slip on. havde samme problem som du så fint beskriver det, jeg fik rullet 2 stk costum maps og uden held smiley har nu fået rullet den et andet sted og det er forsvundet men den går meget ujævnt ved du ved pæn kørsel i by. jeg er meget træt af det og er snart parat til at gøre alt. måske den bare ikke fungere med power commander.... har også hørt nogen sige at KN filter kan drille.

    Vester


  • #16   6. apr 2010 Hej,

    Okay. Det lyder som om du har løst problemet ved at den sætter ud når du drejer hanen i bund? Men at du har fået den til at gå ringe i de lave omdr?

    Peder


  • #17   10. apr 2010 Min gør det samme....

    pc 3, ign modul, komplet yoshimura system og k&n filter....

    hvis jeg giver gas i bunden drukner den og man skal lige have den "med" igen....
    dernest har den det med at gå ud hvis man lige tager koblingen med feks 200... så hopper og danser den når man kobler ind igen fordi man ikke hører den er gået ud.... hm ikke særlig farligt....

    mappet hos dot e.

    er rigtigt ked af den og den pc skal af igen og så vil jeg prøve en af de andre på markedet.


  • #18   10. apr 2010 så slem er min ikke min laver kun et lile hak ved 6000 ordr
    jeg kunne evt send min map så kunne i prøve den


  • #19   10. apr 2010 Min er kørt over til FV motor som har fundet sygdommen på vores maskiner så jeg glæder mig til at hente den i starten af næste uge.

    Vester


  • #20   11. apr 2010 Så kører jeg fanme også min derover!... jeg er ved at brække mig over den som den er nu.

    Du må meget gerne opdatere her hvordan den bliver...


  • #21   12. apr 2010 Hej Peder.
    JUeg har lige søgt medlemsskab i gsx-r gruppen, og så dit indlæg vedr. indstillingsproblemer med powercomander.
    Jeg har selv en K8 Hayabusa og jeg ved at gsx-r 1000 har samme problem. Problemet er Suzuki's motorstyring som har 2 indstillinger.
    1 indstilling fra 1-3 gear, og en anden instilling fra 3-6 gear. Dvs. at når man som normalt ruller mc'en i 5 eller 6 gear for at få max ydelse, ændrer indstillingerne sig når du kører i 2 gear og derved ikke kan få samme jævne kurve i begge områder. Du kan købe en box som går ind og fjerner indstillingerne for det lave område, og derved få en jævn kurve i alle gear. Jeg har set forskellen på div. maps, som min mc mekaniker har lavet og det virker. Min Hayabusa bliver altid rullet i 5 gear, da tophastighedsbegrænseren slår fra ved 300 km/t og det så giver fejlvisning.

    mvh
    Peter


  • #22   12. apr 2010 P.S.
    Hehe nu er jeg medlem smiley


  • #23   12. apr 2010 Peter:

    Hvad er det for en "box" jeg mangler? Og hvor kan jeg få den henne?

    Mvh og tak

    Peder


  • #24   12. apr 2010 Peder M

    Det må være sådan en her du mangler...

    (link fjernet)


  • #25   14. apr 2010 Carsten: Der er nemlig den.... Men priser hos min mekaniker er kr. 850,- til kr. 1000,- afhængig af hvilken mc det er til.
    Det er Bislev mc jeg bruger. Meget dygtig mc mekaniker som er anbefalet af mange i Aalborg området.


Kommentér på:
Power commander + ujævnt optræk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce