GSX-R

GSX-R

Medlemmer: 926
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ventil justering Gsxr 750w
  • #1   5. maj 2010 Altså hvis det er med shims som på min gsxr400.. så fandte vi ud af at man faktsik ikke behøver at pille knasterne ud, man kan skubbe de der fætre som går ned på shimen til side (aner ikke hvad de hedder, piger og mekanik :P).. Bare et fif.. Aner ikke hvordan din motor ser ud smiley Men hvis de ligner hinanden, så er det da et fif at tage med på vejen.. Vi havde sparet en del tid hvis vi vidste det fra starten.. Men hverken kæresten eller jeg har pillet med shims/ventiler før på en mc

//Thilde

• #2   5. maj 2010 okay.
    Jeg tror nok det er med shims.. Men hvis i tog knasten af, hvordan kunne i så vide hvilke shims den skulle justeres op med?

• #3   5. maj 2010 Jamen ved ikke om kæresten gjorde det sværere for sig selv end det er, men vi målet spillerummet da knasterne var på, og det var jo så for småt eller der var slet intet! Så målte/regnede vi os frem til hvad for shims der skulle i i stedet for, for at få det spillerum som er opgivet for min model. Vi puttede knasterne på igen, og målte igen spillerummet! Sådan fortsatte det indtil spillerummet var inde for de værdier de skulle.. Det er sikkert en alt for besværlig måde, fordi vi måtte jo pille knasterne af hver gang.. Men som sagt kunne vi bare have skubbet det vippetøj til side i stedet for at fjerne hele knasten..

• #4   5. maj 2010 ja det er med shims, og nej knasterne skal ikke ud men der skal bruges et specialværktøj til at trykke ventilen med og pille shims der skal skiftes, ud med

• #6   6. maj 2010 Det må du rigtigt gerne Lars.

Skal du så bare have en mail adr. ?

m.larsen@hessel.dk

• #7   6. maj 2010 Og kan man gøre det mens Motoren sidder i?

• #8   6. maj 2010 kan laves med motor i selvfølgelig, men tank spoler og diverse slanger skal demonteres, og husk så lige at få dine karbunader trimmet sammen med ventilerne

• #9   7. maj 2010 Tusind tak Lars.

Det var rigtigt pænt af dig.

• #10   7. maj 2010 Jesper..
    Er det nok bare at synkronisere dem?
    Eller tror du de skal dysses ind igen?

• #11   7. maj 2010 Hej Lars.
    Troede du mente en rep manual.

Nogen der har noget i den stil??

• #12   7. maj 2010 jeg ville da give dem hele turen så det bare spiller max

Kommentér på:
ventil justering Gsxr 750w

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce