1.184 visninger
|
Oprettet:
Køre tur {{forumTopicSubject}}
Hey vi køre en tur i dag.
Kl. 12:00 fra q8 i slangerup. og så køre vi mod borup. og malerklemmen. for at se om der er mange der tropper op der nede.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Køre tur