1.025 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Klistermærker på vejene Klistermærker på vejene
Jeg så tv2 østjyllandi for et par min siden at der var nogle opfindsomme folk der foreslog at klistre deres klistremærker der er udformet som en advarselstrekant med nogle skolebørn på skoleveje. Disse klistermærker skulle være meget holdbare og have "næsten samme friktion som asfalt".
Idene er god: at gøre traffikanter opmærksome på de nye skolebørn.
Men:
1. er det lovligt for enhver at klæbe klistermærker der ligner vejskilte på almen vej?
2. er der nogen herinde der ved hvordan disse klistermærker opfører sig i regnvejr?
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.681
Såvidt jeg ved er det ikke lovligt at klistre dem op i det offentlige rum, medmindre man har fået en tilladelse til det eller er en offentlig instans.
Mht hvordan de opfører sig i regnvejr; intet problem. Hvis de er printet på det materiale jeg tror de er, hæfter de som ind i helvede. Folien er også kaldet asfaltfolie og har en meget stor slid- og hæftestyrke, hvis det er efterbehandlet på den rigtige måde.
Den historie du refererer til omhandler advarselstrekanter i 3D, et firma fra Vejle har patent på. Megalækker effekt og kan anvendes i mange henseender, hvis du spørger mig.
Mvh
Yanks
jun 2008
Mvh
Yanks
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 323
Ja det har en sjov effekt de klistermærker.
Det jeg var mest bekymret omkring var om de var skridsikre :o)
jun 2008
jul 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 75 Svar: 350
jun 2008
Klistermærker på vejene
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside