{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

UV Fiskeri. {{forumTopicSubject}}

Ja det er meget off topic. Men er der nogen herinde som har prøvet kræfter med undervands fiskeri. Altså fridykning med harpun/spyd. Jeg er blevet ret tændt på at prøve kræfter med denne diciplin og det kunne være fedt evt. at kunne få lidt tips og tricks af en med erfaring - eller måske endda komme med ud op prøve i praksis. - Men så skal det gerne være på Fyn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UV Fiskeri.
  • #1   31. aug 2010 Min onkel fri dykker med harpun, og skød en stor rødspætte for ikke så lang tid siden. Min mor sendte et billede af det til mig, det så ret sjovt ud smiley
    Jeg hører ham lige om nogle tips og tricks engang ved lejlighed smiley

• #2   1. sep 2010 Cool.

• #3   6. sep 2010 Hey.

Jeg har en erfaring på ca 30 dyk, som uvjæger, begyndte i foråret og det er super cool. er selv lystfisker men fik lyst til at lære undervandsmiljøet bedre at kende, og kan sige jeg er blevet fuldstændig hooked og har investeret i noget lækkert grej så kan godt give dig nogle tips og fif smiley har skudt rødspætter, skrubber, pighvar, hornfisk og ål, jagter stadig større fisk som havørred torsk og multe men det kræver dels at du kan holde været længe og dykke dybere. jeg har været nede ¨på max dyber af 7 meter. men deler gerne erfaring med dig da jeg det har fået en stor interesse hos mig. skriv hvad du vil have af spørgsmål og tips så skal jeg svare efter evne smiley

• #4   14. sep 2010 Var ude i søndags. Jeg skød en enkel skrubbe. Men der var dælme ikke meget at komme efter. Det var den eneste jeg så. Er der noget der kan anbefale nogle gode spots omkring Fyn?

Kommentér på:
UV Fiskeri.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce