{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

Problem med 600 SRAD 97. {{forumTopicSubject}}

Ja har et lille problem med min gsxr. Jeg startede den en dag og den gik ikke så godt så kørte jeg på den og den gik ud ved kørsel. fandt problemet det var svømmeren i karb der satte jeg har fået renst det nu løber den ikke over. Men kørte så på den bagefter men den kan ikke rigtig køre ordentlig, den pludre sådan. Hva kan det være? er det måske fordig den skal synkronoseres i karb. altså luft/benzin tilførsel der skal justeres, kan jeg bare ikke forstår fordi den kørte fint før problemet med svømmer der satte sig fast?

Håber i kan hjælpe.

VH Nicolaj


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med 600 SRAD 97.
  • #1   10. okt 2010 Hvis det først lige er startet nu her, så kan det være fugt i karburatorene. Prøv at smid noget karburatorsprit i tanken - og kør en tur. Jeg havde samme problem med min gsxr400 når det blev koldt i vejret.

  • #2   10. okt 2010 Det kan også være at tændrøret er sodet til, pga det med svømmeren?

  • #3   11. okt 2010 det kan også være dine 10 tommelfingre der har glemt at montere en slange eller noget..!?!? eller du har ødelagt en membran. Det kan være mange ting.

    (længe leve indsprøjtning smiley


  • #4   12. okt 2010 før du investerer i en synkronisering skal du først have karburatorne åbnet for oven og tjekke at alle strålespidser og spjæld kører fint.
    Det kan du mærke ved at stikke to fingre ned i de røde ædespalter som er karburatorens indsugninger.
    så længe en af dem skiller sig ud eller noget er mærkeligt mht vakkummet, så er problemet ret simpelt.
    på min var det strålespidsen der var "klikket" af nede i karbu, hvilket gjorde at den først kørte jævnt når man fyrede den vildt af!
    Jeg klikkede den lille plastikdut fast igen og samlede dyret, kørte fint!
    men det kan jo også være en skadet menbran da de nok skal skiftes hver 4-5 år hvis du vil have en sød motorgang smiley

    håber det hjælper, og skift da også lige tændrørene, da den ene højst sandsynligt er druknet meget stort!

    - Phillip


  • #5   12. okt 2010 tak for svarene. har skiftet tændrør. Peter S hvorfor tror du jeg har 10 tommelfinger? søgte bare efter lidt hjælp ikke en dum kommentar smiley

    (Længe leve Karburator!)



  • #6   13. okt 2010 Hjalp det at skifte tændrør?

  • #7   13. okt 2010 det var et praj i retning af at den kunne være du måske havde fået samlet noget forkert, da problemet er opstået lige efter du har det haft skilt ad..

    indimellem har alle ti tommelfingre, selvom man normalt har styr på det.. men man kan jo glemme at samle noget, man har haft skilt ad


  • #8   14. okt 2010 Jeg har ALDRIG 10 tommelfingre, Peter

  • #9   14. okt 2010 Nikolaj.. nej du skruer som om om du overhovedet ikke har nogen fingre smiley

  • #10   14. okt 2010 Whoooooooooooo ...

  • #11   16. okt 2010 Hey har fundet problemet. det var noget rigtig dårlig benzin jeg tankte på en OK tank. Der var rust i. Så nu er den renset og ultralydstrålet, det var dyr smiley Så kom den lige på rullen og stillet. Den har stadigvæk sine 100HK på baghjulet efter 58.000 km hehe. Tak for svarene. Peter S ved hva du mener smiley

Kommentér på:
Problem med 600 SRAD 97.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce