Hyggelige events i den gamle klub. Inviterede ONLY

Hyggelige events i den gamle klub. Inviterede ONLY

Medlemmer: 10
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.056 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tak for idag. (Stedets "regler") Tak for idag. (Stedets "regler")

Tak for hyggeligt fremmøde i den gamle klub idag.

Til de få der ikke var der der (2 stk) kommer her en lille opfølgning.

Planerne er som følgende.
Vi har ingen faste dage og intet kontigent at tænke på.

Vores primære "formål" er baseret på hygge men selvfølgelig med mulighed for at benytte værkstedet efter behov men dog iflg aftale med mig. Og kun for jeres egne mcère.

Ønsker man at lave et større projekt der ikke kan laves færdig samme dag som det påbegyndes må man påregne at det ikke altid kan lade sig gøre at man kan komme dagen efter og færdiggøre sit projekt.

Enhver i denne gruppe kan smide et indlæg omkring en hyggedag/aften ,men husk i jo bedre tid jo større chance for at alle kan ! .
Vi er de personer der nu engang ER på nuværende tidspunkt. Dvs som det ser ud lige nu kan der ikke komme flere til . Men der ER mulighed for at hive en person med i ny og næ til både hygge og til skrue dage.

Opstaldningslokalet vil for gruppen være muligt at benytte sig kvit og frit af for en vinteropbevaring.
Men KUN for egen mc.
Perioden er 1 Nov-1 April. Alt ud over denne periode SKAL der gives besked omkring.

Jeg slukker for alt elforbrug i klubben, og de gange vi så benytter os af klubben regner jeg med at vi hver mand kan smide et symbolsk beløb til el/vand/brænde.

Jeg håber vi kan få det til at fungere om ikke andet så er tingene ihvertfald lagt op på så LØST et grundlag at ingen kan hænges op på at udeblive :-).

Ses røvhuller ;-).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tak for idag. (Stedets "regler")
  • #1   20. feb 2011 Hep...

Ja, tak for i dav'... Hyggeligt at se "røvhullerne".. c",)

Jeg vil godt starte med, at booke mig ind på søndag d. 6/3 kl 12:00.
    Til en gang frisk olie i forgaffelen.. Det kan jeg ikke lave.. Uden lätte og tobak.. *LOL*.. Okay'z... Så har jeg heller ikke det rette værktøj.. c",)

Ps. for dem som har et kedeligt liv, og bare ikke ved hvad de skal surfe efter.. Kunne jo se min "knallert's" nye look... (Det sidste billed i min "knallert'profil")... haha

Men igen... Tark for i dav...

/Rass

• #2   20. feb 2011 Hvis der er plads til flere den 6/3 vil jeg også gerne booke tilstedeværelse. Til lidt dækskift, elarbejde, látte og kædeskift :o)

Ærgeligt jeg ikke nåede det i dag, til gengæld fik jeg(vi) forhandlet os frem til den nye familiecontainer - så de mobile rammer for familieforøgelsen er på plads!

Det lyder fint og afslappende mht de nye vinde i Rønnede - ser frem til nogle hyggelige stunder smiley

/René

• #3   20. feb 2011 René . Tillykke med den nye 4-hjuler :-).
    Den 6 er nok ikke SÅ fedt at komme da jeg jo ikke kan være mere end et sted af gangen . Så er det bedre med den 5 hvis det er. bedst omkring kl 12
    Meld lige tilbage.

• #4   21. feb 2011 Den 5 er også helt fin smiley

• #5   21. feb 2011 René . Det er en aftale.

Kommentér på:
Tak for idag. (Stedets "regler")

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce