KONSTRUKTØRERNE-DIY

KONSTRUKTØRERNE-DIY

Medlemmer: 16
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ironhead samling Ironhead samling

Hey, jeg er igang med at samle mit Ironhead projekt efter stel, bagskærm, olietank, hjul, primær dækse, og en masse anet er blevet malet sort.

Det er fedt at kunne lave al ting helt færdigt, trin for trin : )

Jeg syntes selv det bliver rigtig godt, og er meget tilfreds ; )

ta et kig på boggen hvis i har lyst:
http://ossianbuilds.blogspot.com/

Jeg opdatere bloggen løbende og ligger nye billeder her på galeriet når den er helt færdig !

Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ironhead samling
  • #1   24. mar 2011 Hej Peter
    Ser sku godt ud med cyklen. Har du selv malet stel og det hele?
    Du snakkede om, at du var blevet hel vild med at bruge Motip´s maling, da du malede selve tanken?
    Er selv ved at male mit stel på min café racer, er meget spændt på resultatet.

Mvh Bjørn

• #2   24. mar 2011 Hej Bjørn, jeg har kun malet tank, forlygte, styr, det store støtteben, generator og lidt småting selv..
    Jeg har en kammerat som er autolakker som har malet resten for meget små penge.
    Min selvkritik er for høj til at jeg selv kunne gå igang med at male stellet og det hele, så var jeg aldrig blevet færdig : ) hehe

• #3   24. mar 2011 Hehe...ja den med selvkritikken kender jeg kun selv alt for godt.
    Jeg maler selv min racer i første omgang, men senere skal den lakeres ved min maler. Jeg forsøger at holde den på et meget lavt budget i første omgang + at jeg ikke er sikker på at den udforming jeg har på stel mm. er den endelige og derfor vil det jo være ærgeligt, at spilde en dyr lakering smiley

• #4   24. mar 2011 Det er rigtigt, man skal være sikker på at det er rigtigt før man får malet noget : )

Jeg har givet 1300kr for at få malet alle de dele her:
    http://ossianbuilds.blogspot.com/2011/02/back-in-black.html

så det er jo ikke noget der sprænger budgettet, men det var os en vennetjeneste : )

Kommentér på:
Ironhead samling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce