612 visninger
|
Oprettet:
Tur lørdag 2. april {{forumTopicSubject}}
Hey, nu skal jeg have biken ud for første gang i år, og jeg har tænkt på at køre en tur ind til åbent hus hos Ågesen. Er der nogen der er friske på at trille en tur bagefter? F.eks. kunne vi mødes derinde ved 11-tiden.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Tur lørdag 2. april