Kawasaki ZXR 750 og ZX-7R gruppen

Kawasaki ZXR 750 og ZX-7R gruppen

Medlemmer: 91
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
519 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Custom ZXR750 fra 92 Custom ZXR750 fra 92

Hey folkens!

Jeg vil til at i gang med et projekt med min '92 ZXR 750. Kåben er halvsmadret på den, så jeg synes der skal laves lidt om.

Jeg har tænkt mig at købe en kåbe fra en Ducati 1098 eller evt. en MV Agusta F4.

Nogen der har erfaringer med sådan nogle projekter? Det er vel bare at proppe kåben på og smække nogle skruer i - evt. lave nogle beslag?

Jeg kigger på dette kåbesæt: (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Custom ZXR750 fra 92
  • #1   2. apr 2011 Bliver spændende at følge, går selv med samme ide', måske når sæsonen er ved at være slut.

• #2   2. apr 2011 Hvad med dine slanger der går ned gennem tanken?
    De gange jeg har været med til den slags ombygninger, enten med anden kåbe eller ny bagende, der har det altså ikk været noget man bare lige gør.. Du ska ihvertfald ta højde for hvor bredt dit stel, og hvor meget din motor fylder kontra en ducati.. For du ender med at måtte ligge og skære ud i kåben, og modificere mere og mere og til sidst er det hverken pænt eller holdbart mere.. Og det samme med bagenden.. Jeg har lige sat en bagende fra en L-model på min gamle H-model zxr, og det var sq et omfattende arbejde, selvom de begge hedder zxr osv..
    Det er bare mine erfaringer, og hvis man lige gider ta sig tid til at undersøge om der nu også er plads osv inden man går i gang, så gør det sq arbejdet en del nemmere.. Men jeg tar hatten af for din ide, og ser frem til at du ligger nogle billeder op ar forløbet, for det lyder sq spændende.. Og god arbejdslyst smiley

• #3   2. apr 2011 Det er bestemt ikke noget noget man bare lige sætter på, men det er
    fedt når man er færdige og kan nyde resultatet.

Du skal regne med en del tilpasning og du skal så osse lige finde en
    forlygte til kåben. Evt. kan du bygge den nye kåbe om til den lygte cyklen
    er født med (bliver nok grimt og et MEGA projekt).
    Det er ikke for at skræmme dig fra at lave det, men der er meget arbejde i det.

Kommentér på:
Custom ZXR750 fra 92

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce