{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

600F1 hikker/hopper {{forumTopicSubject}}

ved ca 6500rpm når jeg bare vrider øret om på den, ved moderat gasgiving er der ikke noget i vejen, når den når forbi 7000rpm tager fanden ved den. Den gjorde det samme for 2 år siden men fanden stå i om jeg kan huske hvad jeg gjorde. Der er kommet anden uds og tilhørende større dysser. Der er jetkit og K&N, det virkede 100% da den blev sat væk og lavet om.
Nogle gode råd???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  600F1 hikker/hopper
  • #1   21. apr 2011 Nja, bare det var så nemt, den går det hele tiden, har dog justeret let op for blandings skruerne og det virker som om det er der geden er begravet

• #2   21. apr 2011 Rene R du skal gøre dig selv den tjeneste at sætte alle dine blandings skruer i "normal" som er helt ind og 2½ omg. ud, det kan muligvis løse dit problem, hvis de er misjusterede går den af h til. du skal muligvis justere dem yderliger ud 1/4 omg. nu du har sat en larme potte på. Tæl omgangene når du skruer dem i så du ved hvor de var. Den er den lille messing skrue med + kærv lige over svømmer huset, de inderste er lidt svære at se men det kan lade sig gøre smiley
    NB jeg har et sæt helt nye 96 DJ dysser, så burde være dem du skal bruge ifølge papiret. DIne i et brev for 100kr hvis du er int..

Kommentér på:
600F1 hikker/hopper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce