1.820 visninger
|
Oprettet:
Streetfighter styr {{forumTopicSubject}}
Er der nogen, som ved om alle zxr 750 i årgangene fra 89 og frem har ens " bum og så har man glemt ordet på dansk " for h******. Det hedder gabelbrücke på tysk og yoke på engelsk.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Streetfighter styr