1.731 visninger
|
Oprettet:
Neddrosling {{forumTopicSubject}}
hej jeg har en suzuki 550 gt fra 01/75
og den kører ikke mere end 140 der er fint optræk og bundtræk har på fornemmelsen den er droslet et eller andet sted men der står ikke noget i papirerne om det håber der er nogen der kan hjælpe eller ved nogenlunde hvor de drosler den hvis det er
mvh michael
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Neddrosling