Harley Forum

Harley Forum

Medlemmer: 339
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
3.796 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

ADVARSEL -Car2Lease ADVARSEL -Car2Lease

Vil lige give jer en advarsel om at benytte leasingselskabet Car2lease.

Jeg har gjort den erfaring, at de løber fra deres aftaler - tilbageholder større beløb end de indgår aftaler om, og ikke leverer den ydelse der betales for. Eks betaler du reg. afgift pr. 1/4 men de registrere for sent og du er ikke på gaden som kontrakten foreskriver selvom de alligevel opkræver det fulde beløb.

Et godt råd: Hold jer LANGT væk fra dem og Tonni Jensen der er direktør i selskabet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ADVARSEL -Car2Lease
  • #1   28. mar 2012 Ok taget som en reminder, også delv om jeg ikke har planer om at lease lige nu.

• #2   29. mar 2012 Jeg sidder i nøjagtig samme situation!!!!
    - kan kun Panther ret, hold jer LANGT væk fra Car-to-lease. Jeg har brugt urimelig lang tid på at skrive, ringe og gennemgå ting fra dem, som slet ikke hænger sammen. De er de mest uprofessionelle mennesker jeg har haft med at gøre. Jeg har til tider haft mistanke om, at de chikanerede mig personligt, da deres adfærd kan være direkte i modstrid med logisk opfattelse. En ringe trøst at jeg ikke er den eneste...
    Har endelig fået en aftale i hus pr. 1.april - og fik i går beskeden: "Du får ikke plader på 1.april" - uden yderligere forklaring.

Kommentér på:
ADVARSEL -Car2Lease

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce