1.457 visninger
|
Oprettet:
Sidevogn, vinterkørsel og NSU {{forumTopicSubject}}
Mojn allesammen!
Så er der endelig en dejlig gammel slide i garagen, endda med støttehjul
Jeg glæder mig til eventuelle vintertræf, og i må endelig komme med gode råd til vinter-opgradering af maskinen, udover en anden motorolie.
Vi ses derude!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Sidevogn, vinterkørsel og NSU