1.570 visninger
|
Oprettet:
Olie dryppen fra gearkasse {{forumTopicSubject}}
Hey...
Min sportster drypper lidt olie fra kæde justerings skruen. Har fået en ny kobber ring fra CAPS, men det har ikke afhjulpet problemet helt - dog en smule...
Hvad har I af erfaringer med dette, og hvad har hjulpet for jer med at få det tæt?
På forhånd mange tak.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Olie dryppen fra gearkasse