Danish StreetFighters

Danish StreetFighters

Medlemmer: 102
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af grafitti 5.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 65 kvadratmeter, lister, døre og dørkarme, gulve, skabslåger, vaskeskab og vinduer 1.500 kr.
  • Tage 5 loftlamper ned ifbm flytning 560 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • LE fejl på vaskemaskine 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.146 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hyggetræf på padborg park , DM RR.
  • #1   18. apr 2012 hvis de kan garantere, at told og skat ikke står der, så kigger jeg sku forbi.. det er jo kun 40 km fra mig af.. max 10 min kørsel;)

• #2   18. apr 2012 told og hat har intet at gøre der og træffet forbliver et forholdvist lille hyggetræf smiley sammenlagt med DM afd.RR. så kan ikke se hvorfor de skulle afsætte så meget som èn person til at varetage statens interesse , og skulle de dukke op er det sikkert for at tjekke stripperens regnskaber smiley

• #3   18. apr 2012 uuuhhh. stripper:) så kan de sku bare slæbe fighteren med.. bare hun blir;)

• #4   18. apr 2012 haha smiley tror nok hun vil gi et bette ekstra nummer på din kværn hvis du spørger hende pænt

• #5   20. apr 2012 Detaljer vedr.træffet :

Festteltet åbner fredag eftermiddag efter endt trackday og der findes kølige forfriskninger , øl , vand og musik , kort sagt træfstemning der følger racet weekenden igennem

Musikken står selveste Mr.8ball (live) for og giver den af nyeste skuffe kun for jer !
    Poledancing , strip og musik hører til derfor har vi lånt eventstjernerne.dk og Jackie strp der giver den gas på gulvet og efterfølgende bag baren så vær på plads når racet fortsætter i teltet på træfpladsen !

Medbragte telte og soveposen kan efterlades på træfpladsen !

Sponsorer for denne fest : team www.njjr.dk & www.svendborgmc.dk

Kommentér på:
hyggetræf på padborg park , DM RR.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce