{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Søndag d. 27/5 {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi kører tur på søndag.

Jens og jeg kører til Karoline v. Middelfart.
Vi regner med at lande ca. kl 12, sparker lidt dæk, æder en pølse osv.. og så kører vi tur ca. 13..

Planen er vi kører til Jylland og tæver nogle småveje i Trekantsområdet..

Hvis der er nogle som kender nogle fede veje i det område er så sig endelig til..

Kom frisk på søndag, og vær med til at æde sving smiley

M.v.h.
Jens og Thore

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søndag d. 27/5
  • #1   24. maj 2012 Det bliver så feeeee smiley

• #2   25. maj 2012 JEG kender en masse safige veje i jylland smiley

Ej, jeg bliver heroppe hos de sære Nordmænd og læser hvordan i hygger jer.. Jens: Skogen mellem Fredericia og Munkebjerg, du ved der hvor havepartiet var ved at få deres røde pølser galt i halsen sidst vi bragede forbi deres sommeridyl.

• #3   25. maj 2012 Som supplement til Per, så kør ind over Fredericia, mod Trelde, Egeskov, Hvidbjerg, Mørkholt, Brejning, Andkær og Vupti! Så er i nærmest i Vejle.
    Og turen hjemover kan køres vest for den gamle landevej mellem Fredericia & Vejle.. smiley

Jeg skal holde arbejds-pinse i sommerhus, så kan desværre heller ikkk være med. Men vi finder jo nok en dag hvor vi alle kan spasse rundt sammen smiley

Lars

• #4   25. maj 2012 Super Info begge to smiley Per - jeg er ikke sikker på jeg kan huske vejen forbi havefesten - men er dog sikker på at det nok skal blive sjov - og at vi kommer til Vejle på et tidspunkt - tager kamera med så det kommer ud på youtube - så i andre kan se med smiley

• #5   25. maj 2012 "de andre" er det de 20 medlemmer i motard"klubben" herinde vi aldrig har høret et suk fra.. ? ??

• #6   27. maj 2012 Superfed tur idag...

Tak til Nikolai og Jens for en fed tur og dag..

Superhyggeligt dag.. og der blev pryglet en del asfalt ( i 3,5 time jf. min motortimer)... og især svingene ved Munkebjerg og Rugårdsvej fik tæsk "synes godt om"

@Nikolai: Fedt at du er oppe på geden igen efter dit styrt smiley

• #7   27. maj 2012 Selv tak smiley
    Ja det var en møg fed eftermiddag på ryggen af dyret smiley

• #8   28. maj 2012 Tak for en super fed tur, skal lige vænne mig til dyret igen før jeg 'tør' give ordentlig gas i svingene igen smiley

Kommentér på:
Søndag d. 27/5

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce