{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Årets Danmarkstur / Sjælland Rundt. 16. juni {{forumTopicSubject}}

I traditionens tro, så vil vi for 4. år i træk, arrangere køretur på Sjælland,
Lørdag den 16. juni


Rutens beskrivelse

Vi mødes på Færgevej kl. 09.30, for at tage imod alle jer der kommer fra Sverige Herefter kører vi af Strandvejen til Langelinie. Efter at have set på krydstogtskibene, spise glass, m.m. kører vi af de københavnske små "Palermoveje" og stræder. Vi kører imod Vestegnen, hvor Scooter Kjeld og jeg vil have tændt op i Garage grillen. Her vil vi give frokost til os alle.
Turen går videre af Køgevejen, hvor næste stop bliver Hårlev. Her vil vi blive mødt af Henrik der ejer en ATV og Quad butik.
Næste stop, bliver Roskilde, hvor vi bliver vist rundt i byen af en "Quad guide" og vi vil igen lave et kort ophold. Vi forsætter langs Roskilde Fjord op imod Tisvildeleje og dermed kører vi imod Gilleje. Her vil vi gøre ophold på havnen, hvor vi vil indtage aftens ret, friske fisk, eller hvad man nu har lyst til. Så kører vi imod Helsingør og siger farvel til vores Svenske Brødre.
Jeg har en forventning til, at vi er i Helsingør ca. kl. 18 / 18.30.

Mødesteder og tidspunkter. 16. juni
Kl.08.00 - Rødovre. Statoil, Jyllingevej 166
kl. 09.30 - Helsingør. Færgevej (lige efter afkørslen fra færgen )

Jeg håber, at der vil være stor opbakning for denne uforglemmelige tur. Jeg har en forvent til, at der vil deltage ca. 8-16 ATVér fra Sverige smiley

Så skynd dig, at medle dig til - årest, fedest, sjoveste Køretur, i rigtigt godt selskab

NB!!! Følg med her i tråden for evt. ændringer i tidsplan. Hvis vejret bliver helt skidt, så bliver turen aflyst.

Venlig Quad Hilsner

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Årets Danmarkstur / Sjælland Rundt. 16. juni

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce