Harley Forum

Harley Forum

Medlemmer: 339
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
2.196 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kørebukser Kørebukser

Hej

Jeg har testet de nye Revolution Jeans fra ROKKER og de er simpelhent geniale at køre i. Udover at se rigtig godt ud har de nogen egenskaber der tiltaler os bikere. Beskyttere på knæ og hofter med d30 certificering, de er vind og vandtætte og takket være en membran føles det som om du har et par almindelige jeans på. De lader simpelhent din krop ånde igennem membranen. De er lavet af 100% schoeller®-Denim-Dynatec som giver beskyttelse og jeans look samtidig.

Se mere her: http://www.therokkercompany.com/2012/index.php/men/jeans/revolution/?lang=en

De kan købes hos Caps, Custom Cycle og Toys 4 Boys.

Ses derude ;O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørebukser
  • #1   6. jun 2012 Godt at høre en anmeldelse fra den virkelige verden smiley

• #2   6. jun 2012 De er rigtig fede, en skam de er så s..... dyre smiley

• #3   7. jun 2012 @ Flemming

Ja det er mange penge ,men om de er dyre er jeg ikke enig i, når du ser på værdien og fordelene ved alle egenskaberne de har ! De er et kanon alternativ til almindelige nylonkørebukser m.m

En god styrhjelm koster penge, en Harley Davidson koster også mere end gennemsnittet, ja jeg kunne blive ved......

Det handler vel egentlig om livsstil i sidste ende....!!!

mvh Michael

• #4   8. jun 2012 Du har fuldstændig ret, tror da også det ender med jeg investerer i et par smiley

• #5   10. jun 2012 Rokker er de FEDESTE buker der kan købes. De er ikke dyre - det er bare mange penge, og hvis jeg skulle ryge på røven på biken, ville jeg føle mig som en KAMP-IDIOT hvis jeg havde brugt mange mange tusinde på en bike, og sparet på det der skulle redde mit skind.....

Jeg er mega glade for mine - og kører ALDRIG uden. OG jeg skal have flere par - uden tvivl.

• #6   26. jun 2012 Og hvad koster de.. De er sindssygt fede.. Jeg må os eje et par

• Ducati 821
    Ducati 821 Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #7   12. apr 2013 Har i års tid kørt i Rokker jeans ,model Rock star....super pas form,lækkre at køre i. de er alle pengene vejr...har lige fået jakken fra rokker som matcher fra Rokker Company også,og glæder mig til at teste den her i år,,,,så over vejer i at købe et par,så en klar anbefaling her fra...

Kommentér på:
Kørebukser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce