{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Pierre V
Pierre V
Tilmeldt:
24. jun 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Lever RF Gruppen ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg er ny her i RF-Gruppen, og kan se på de indlæg der er her at det virker MEGET stille her smiley

Dette kan jo selvfølgelig betyde at vi alle kører rundt på nogle top-tunede RF´er som ALDRIG fejler noget.......men måske kan det også bare være at man bare ikke lige er så god til at bruge dette forum. Jeg har lige købt min RF900RS og er bare super glad for den allerede. Jeg håber jeg snart får tid til at smide lidt billeder og historie op på dette forum og så glæder jeg mig til at "sparke" cyberdæk med jer alle herinde.

Mvh.
Pierre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lever RF Gruppen ?
  • #1   7. jul 2012
    Ja velkommrn til (igen) Pierre!

    Svaret er desværre nej/både og..... Der er meget tilbage at ønske for aktivitetsniveauet på denne gruppe! :o(((


  • #2   7. jul 2012 velkommen til. Og ja vores cykler kører bare så der er ikke så meget at skrive om.

  • Pierre V
    Pierre V Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   7. jul 2012 Jamen - Hallooo.. 2 timer siden og allerede 2 indlæg. Det er jo slet ikke så ringe "med mindre det er fra de 2 eneste aktive her" smiley Men godt at se. Jeg har fået smidt lidt halvdårlige billeder op som er taget fra da jeg købte den. Der skal nok komme flere og bedre til senere.

  • #4   9. jul 2012 Velkommen til pierre

  • #5   10. jul 2012 Ja velkomme til med din fine maskine...

  • Pierre V
    Pierre V Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #6   11. jul 2012 Tak tak - lige pt. er projekterne for maskinene at jeg skal have udskiftet lidt skruer og smådele som der med tiden er kommet lidt ir og rust på, så skal jeg have skiftet en pakning i den ene forgaffel der bløder lidt og så lurer jeg lidt på om der skal smides lidt af de originale staferinger på den igen. På den ene måde synes jeg faktisk den står meget godt i helt sort, men den vil bestemt også se fin ud med de originale grå staferinger.

    Nogen meninger om dette ?? smiley

    Ellers kører den som en drøm og jeg nyder hvert et sekund på den.


Kommentér på:
Lever RF Gruppen ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce