*ÅRHUS*

*ÅRHUS*

Medlemmer: 497
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fællesture
  • #1   5. aug 2012 Mjae, nogle af de gamle rødder har mistet interessen for at køre, nogle er flyttet til andre dele af landet, og finn der stod for at sende sms'en ud er pt i canada. Så der mangler egentlig bare en der vil tage initiativ til at der sker noget.

• #2   5. aug 2012 Tror mange faldt fra da tempoet i fællesturerne blev sat op, og der derfor i nogles øjne forsvandt hyggen.

• #3   5. aug 2012 Hmm, kunne være man lige skulle smide et forslag op en dag så når man kommer fra Kbh. Jeg kører selv på en XT nu og ikke en CBR, så almindelig hygge tempo passer mig fint, bare med lidt acc. ud af svingene smiley

• #4   5. aug 2012 I mine øjne var tempoet aldrig et problem, der blev ventet på de langsomme med jævne mellemrum, så ingen blev hægtet af,

• #5   6. aug 2012 præcis tommy panda alle kunne være med i alle tempoer og erfaring, men ja de rigtig hurtige tog også mange ture alene en 3 -5 stykker for ikke og blive for mange. men ja der har ikke været meget blus på hvad angår fællesture som i gamle dage, 2006... 2007 var nogle af de halt store år

Kommentér på:
Fællesture

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce