BANDITTERNE

BANDITTERNE

Medlemmer: 216
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
2.211 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hårdt sæde Hårdt sæde

Min luksus røv er blevet uvenner med sædet, desværre ser det ud til at sædet vinder den kamp og min røv forbliver øm efter lidt trillen på min 1250 fa.

Den mere snu har nu nok allerede gættet at jeg vil spørge om muligheden for at få/købe eller blot få ompolstret sæde, lad mig endelig hører om jeres erfaringer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårdt sæde
  • #2   18. sep 2012 Har sat et Topselleri på min (ingen billeder på profilen, sorry) der er rigtigt godt!!

• #5   19. sep 2012 Hej Michael (Lemvig) hvordan er kvaliteten på sædet, er dit med gel, hvad måtte du betale for det og købte du dit direkte hos http://www.topsellerie.com/en-dk/seats-petrol-tank-covers-tank-bags-leg-handgrip-covers-motorbike-scooter.html og er sædet så meget bedre end originalen.

Ellers vil jeg bare lige benytte lejligheden til at takke jer for den meget hurtige respons smiley det er fanme i orden

• #6   19. sep 2012 følger lige lidt med smiley

• #7   22. sep 2012 Så er der lagt nyt billede på, hvor man kan se sædet.
    kan ikke huske prisen, men et fantastisk sæde,

Min første tanke da jeg modtog det, var at jeg nok ikke skulle hav valgt den type stof, men det var kun til jeg havde kørt en tur. Man glider slet ikke på sædet, og det betyder men næsten kan styre cyklen ved at vrikke med røven.

• #8   22. sep 2012 Michael (Lemvig) det ser squ godt ud og lyder også rigtig godt, så nu er der bestilt et sæde med gel fra Topsellerie, glæder mig som en lille dreng til at få det.

• #9   22. sep 2012 Jeg vil dog sige at efter at køre fra Prag og hjem på en dag sidste sommer, blev jeg stadig øm bag i, men det er vek ok efter 1000 km på en dag? smiley

• #10   22. sep 2012 Hvad dælen er det ikke bedre end det smiley jow 1000 km på en dag, er ok med en øm røv.

• Kim R
    Kim R Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 7
    #11   25. sep 2012 Hej.
    Blander mig lige i debatten, da jeg også lider af øm røv på min Bandit smiley
    Har også kikket på et Topsellerie sæde og de ser da lækre ud, men, måske dumt spurgt. Er det med original bund der passer i låsene ? Eller skal man selv montere det på eksisterende bund ? smiley

• #13   26. sep 2012 Du bestemmer selv om de skal sætte det på en ny original sædebund, eller du vil spare lidt penge og sende dit gamle sæde ned til dem. Mener det er 100 euro

• #14   26. sep 2012 Jeg bestilte det med en ny sædebund og det var omkring 75 euro, så det mente jeg var en fair pris. Jeg kan se at det blev afsendt i går, så må vi jo se hvor lang tid det tager for at komme op igennem europa, før det lander på min adresse

• Kim R
    Kim R Tilmeldt:
    okt 2011

#15   26. sep 2012 Tak for svarene. De ser jo meget lækre ud, så det må kraftigt overvejes smiley

• #16   27. sep 2012 Det var dælme hurtigt, sædet er kommet i dag, glæder mig til at få det smidt på og prøvekørt....... men men det står ned i stænger og har gjort det i flere timer, så jeg kan godt beherske mig lidt endnu smiley

• #17   27. sep 2012 Så er sædet monteret og prøvesat, det ser squ kanon ud til de penge og passer som hånd i handske....... skal nok vende tilbage med både billeder og tilbagemelding på komforten af sædet, men indtil videre er jeg meget tilfreds

• #18   28. sep 2012 Så er der kommet billede, godt nok kun fra mobilen, men lidt har vel også ret.

Første test af sædet udført, ca. 90 km. tilbagelagt og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige, det minder lidt om original sædet, men vil vente med at give det min endelige dom, før jeg har været ude og køre noget længere.

Retfædigvis bør det nok siges at jeg købte et af de sæder som de allerede havde lavet og solgte til nedsat pris ( 2500 kr. inkl. fragt) det er muligt at resultatet ville have været anderledes hvis man selv havde sammensat sit sæde, for jeg kan se at når man bestiller, skal man skrive vægt og højde, hvilket der jo nok ikke er taget højde for i mit tilfælde, jeg mener dog at hvis firmaet i forvejen er klar over at sædet måske lidt er tyndt nok for en mand af min vægt, ja så burde de nok havde taget kontakt til mig, men lad os nu se når jeg har været ude på en længere tur:-)

profilbillede
  • Kim R
    Kim R Tilmeldt:
    okt 2011

#19   28. sep 2012 Ser sq ellers fedt ud, dog ville jeg nok ikke bryde mig om, at sidde som passager. Det ser ud som om, at det skråner bagud. Men måske er det billedet der snyder. Held og lykke med indkøbet. smiley

• #20   29. sep 2012 Hej Kim R, nej det er konen som ikke forstår en fin hentydning, så nu må hun jo se om hun kan blive siddende når der lukkes op for hanerne... eiijjjjj det er gas, det er kameraet som er blevet tiltet under optagelsen, så det er billeder der snyder, som du selv er inde på smiley

• Kim R
    Kim R Tilmeldt:
    okt 2011

#21   30. sep 2012 Haha. Afmonter de bagerste fodhvilere, så fatter hun det vel smiley Og okay.

• #22   19. okt 2012 hej
    ser godt ud og jeg vil da overveje at købe et. jeg var en tur i rom og tilbage i sommer og tilbagelage 3500 km, ikke at jeg ikke fik ond i bagdelen, men syntes at man vender sig lidt til det.
    tilgengæld vil jeg nok selv designe det, så kamn man jo også selv bestemme hvad der skal stå på det. smiler.

mvh

stig

Kommentér på:
Hårdt sæde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce