{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tid på behandlig hos SKAT
  • #1   2. okt 2012 Så skal du helt sikker rykke for det ... Jeg prøvede det samme for ca. et år siden, og det viste sig at SKAT havde smidt mine papir væk til trods for at jeg personligt havde afleverede dem.....

• #2   2. okt 2012 jep, de får et opkald i morgen.....

• #3   2. okt 2012 Håber da ikke det står så slemt til med din sag... Men tror ikke det er pga deres arbejdsbyrde, at du ikke har hørt fra dem endnu... Held og lykke...

• #4   3. okt 2012 Mener ikke der gik mere end 3 uger da jeg havde min igennem

• #5   3. okt 2012 Jeg ventede i foråret i 2 uger - og da de fik den dokumentation de spurgte til, svarede de inden for et døgn. Virklig supergod oplevelse med SKAT

• #6   5. okt 2012 Har lige været igennem turen. 3 måneders ventetid og du kan ikke ringe. Det tager en time at komme igennem og så er det centeret i Ålborg der ikke kan svare konkret. Skriver du i mail via skat.dk er der over en måneds svartid hver gang du skriver. Det er efter overgang fra CMR til DMR at det er gået galt. Det blir godt når det køre igen men i overgangen er vi alle dødsens.
    Jeg havde faktisk opgivet at få lov til at betale afgift men blev pludselig ringet op af en flink fyr fra skat der snakkede som om vi alle var glade og intet var galt!!!! han ville sende afgørelsen til min privatmail og så kunne jeg betale.
    Tålmodighed skal der til.

Kommentér på:
tid på behandlig hos SKAT

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce