{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  olie overløb t120
  • #1   23. nov 2012 Virker din oliepumpe ? - Det er en tørsump-motor, så den har jo ikke olie i krumtaphuset. Sjasker det ud med olie ved tandhjulet, tyder det på at din motor er fuld af olie. Tjek din pumpe, eller lad motor kører et stykke tid for at se om den pumper huset fri af olie..

Og hvis der løber olie ned i krumtappen når du holder stille, er der noget galt med din oliepumpe.

• #2   23. nov 2012 Har lige monteret en ny morgo tandhjuls olie pumpe, så den burde virke.

• #3   23. nov 2012 Du må jo kunne se om den sender olie op i olietanken ? Jeg ved ikke om olie kan stå og løbe ned i motoren, med disse pumper. Jeg har en Morgo stempel-pumpe og den holder olien tilbage.

Prøv at starte den op igen, og se om der kommer noget op i olietanken.

Og så har du vel sikret at der er en smule modstand i tilbageløbet, således at du får smurt dit vippetøj ? - Ellers skal du nok opdage det, hvis der ingen smøring er smiley Jeg har droslet ned til 4 millimeter, og det virker fint.

• #4   23. nov 2012 Jeg har ik skiftet olietank eller slanger, så det burde spille, men må da hellere lige tjekke om der komme olie ud af slangen ved nikketøjet.

• #5   24. nov 2012 Nu ved jeg ikke hvad du har af olietank, men hvis den er lavet til Triumph, har den 3 studser på, og så må man formode at den også er droslet ned i tilbageløbet. Jeg måtte selv lave et T-stykke af noget VVS, men det virkede fint nok. Jeg mener at den skal drosles til 3,5 mm. men da min er 4 sker der ikke noget ved det. Min Morgopumpe er også lidt større end standart pumpen.

Men det er da nok en go´ ide at chekke om der sendes olie ud af motoren. Gør der ikke det, har du fundet årsagen. Lad høre mere. Det lyder som noget vi alle kan lære af.

Kommentér på:
olie overløb t120

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce