{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Peter T
Peter T
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

triptæller problemer {{forumTopicSubject}}

Hej i CBr`r

Jeg er ny her i forumet så bær over med mig:-)
Jeg var ude og trille en første tur i onsdags i det gode vejr og kunne konstatere at min triptæller ikke kørte rundt. speedometer og total km virker som de skal.
kan fortælle at maskinen er en CBR 600F3 pc31 fra 1995

håber der en der kan hjælpe mig.

peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  triptæller problemer
  • #1   9. mar 2013 split det ad og se om alle de tandhjul er intakte i spedometeret, det er vist det eneste råd

• Peter T
    Peter T Tilmeldt:
    maj 2012

#2   9. mar 2013 puha er det nemt??

• #3   9. mar 2013 Sværere end at klø sig i røven, men nemmere end at skifte knast kæde smiley

Prøv lige at trykke på nul stillings knappen et par gange, hvis den står lidt skævt fra sidst kan det godt drille lidt. Det er klart det nemmeste, men det har du vel prøvet

• #4   9. mar 2013 Det er desværre ret hyppigt, at den kunststofarm, der nulstiller triptælleren knækker, nogle forsøger så at lime den sammen, men det er ikke så nemt, for det der typisk sker, er at den ikke kan gå helt tilbage og rullerne så ikke går i hak, med den konsekvsens at triptælleren ikke virker. Er det tilfældet, er nemmeste løsning at finde en brugt nulstillingsarm, for den kan ikke købes løst! Du skal ha' hele frontkåben af, for at tjekke det.

• #5   9. mar 2013 Ville starte som Thomas og så lige trykke nogle gange på den nulstillingsarm. For hvis du trykker på den imens du kører så kan tælleren godt finde på at sætte sig fast, min har osse gjort det nogle gange så nu trykker jeg kun på den når jeg holder stille smiley

• Peter T
    Peter T Tilmeldt:
    maj 2012

#6   9. mar 2013 ok tak for info. jeg opdagede det da jeg kørte på den og har forsøgt at trykke på nulstiller knappen mens jeg kørte. prøver lige at trykke nogle gange at trykke når den holder stille og håber at det virker.
    Tusind tak for hjælpen. smiley

peter

Kommentér på:
triptæller problemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce