{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.945 visninger | Oprettet:

Gnisten meget svag? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg havde bestilt plader til at skulle indregistrere min bandit 400 her i går, men den ville så ikke starte overhovedet. Den skød en hel del, både ud af luftfilteret og ude af udst.

Jeg besluttede mig for at tjekke tændrør, og de var en del bajede, meen på den ene af dem, ingen gnist. og de andre sprang ikke hver gang. Jeg prøvede alle tændrør (der er helt nye) på min gamle knallert, med kickstartor, og der var kæmpe og meget fine gnist, og så tilbage på motorcyklen, hvor de sprang, en gang i mellem og på 1-2 af dem ingen gnist.

Jeg rensede dem alle, og tjekkede dem i hver sin hætte, de virkede alle, men ikke så overbevisende som på knallerten. Jeg satte dem i, men intet held. Så det ene ud igen, det var vådt, og der sprang igen ingen gnist. Og igen var der fine gnister på min knallert istedet.

Der er fuld hammer på de 12v 11amp batteri jeg har sat på, og havde start kabler på til bilen, så det burde ikke være der fejlen er.

Det skal siges at jeg købte den med problemer i at starte, men havde fået den til at køre, kørte en tur på 50km med de nye rør og havde den startet de seneste 2 dage inden den skulle indregistreres.

Jeg er meget forviret, og håber at der er nogen der har en god ide?
evt. havde jeg tænkt om jeg skulle skifte tændspoler? synes bare det er mærkeligt hvis de er gået i begge sider.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gnisten meget svag?
  • #1   6. apr 2013 Hvis du har haft den startet nogle gange uden den er blevet varm ødelægger du tændrørene,, så skyder den bare og vil ikke starte, har haft det problem mange gange med salgsmaskiner der bare lige bliver startet en gang i mellem,, nye tændrør så skulle den køre igen

Kommentér på:
Gnisten meget svag?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce