{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Nye dele måske lidt i overskud {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige hentet lidt reservedele på posthuset de sidste tre billeder i galleriet. Dele selv importeret fra Korea og Australien. Følgende er kommet: Komplet koblings plader, pakning for do, O-ring for do, komplet kølerslange, O-ring for vandpumpe, O-ring for oliefilter begge to, O-ring for dæksel oliefilter, fortandhjul møtrik, Temperaturføler ved termostat(meget spænde da uret ikke viser meget varme) desværre det eneste projekt sammen med og skifte en simmering som jeg beskriver 29/7-13. simmeringen henter jeg hos BO i Frederikssund, Dele som ikke er med på billedet da jeg hentede dem da jeg var på vej til mit værksted: nylon tandhjul for vandpumpe, Fortandhjul original, oliepåfyldnings "bolt?", Hvis du gider og læse så langt som nu skal du lige have et tip; T-hansen rodekassen eller outlet, har de en O-rings kæde 525 til 149kr. den er iorden til 80HK. Hvis du har spørgsmål til delene så skriv, jeg giver gerne nærmere beskrivelse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye dele måske lidt i overskud
  • #1   31. jul 2013 den kæde kan du garantere at den kan holde

  • #2   13. aug 2013 KUN TIL HYOSUNG Bilister INGEN ANDRE MÅ LÆsE DETTE: T-Hansen 525-530 O-rings Kæder Kr.: 525 149Kr. 530 129Kr. dette er top helligt jeg har hamstret 4 stk . nok til 2-3års kør Else.

  • #3   5. sep 2013 Manifolden gik i stykker fordi jeg voldspænde spændebåndet så karburatoren hoppede ud, og manifolden blev revet i stykker 21 August jeg har lige fået den nye og monteret den, og jeg kikker på den gamle og ser at det er en gammel skade der har været årsag til ventil banken da manifolden har gamle skader der gør den utæt og suger falsk luft. Held i uheld. Nu vil jeg opfodre til skift af manifold hver 5 År. på karburator modeller. Motor gangen har ændret sig helt ned til tomgang og trækkraften er tydeligt anderledes.

    profilbillede
Kommentér på:
Nye dele måske lidt i overskud

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce