{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.567 visninger | Oprettet:

hvilke aftermaket produkter bruger i ????? {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg efterhånden blevet lidt klogere på hvilken model mc jeg har købt, tænkte så på (efter at ha set prisen på div org dele) hvilke mærke aftermaket produkter der er gode/= kvalitet, har sku nok købt et forkert org oliefilter,
så er miv oliefilter f.eks ok hvad med luftfilter o.s.v
har set hiflo, emgo, og lidt af hvert? ??
Jeg ved fra da jeg kørte vfr og spurte om det samme på vfr.dk at det var kun org dele der duede, men hvilke erfaringer har i med intruder? ??
Og som jeg forstår det er der ikke noget extern benzifilter på, så kan man uden videre sætte det på / eller kommer der dårligt flow o.s.v

Det er en 86-87 model, vs750, vr51bd, som kan ses på min profil, på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilke aftermaket produkter bruger i ?????
  • #1   10. okt 2013 Jeg har næsten kun brugt originale Suzukidele, som jeg sourcede fra www.alphasports.com. Undertiden når jeg havde små eller meget tidspresserende problemer handlede jeg gennem Ib og sønner hos FA-Moto på Degnemose Alle - dem har jeg INTET skidt at sige om, tværtimod

  • #2   10. okt 2013 Ok, dem vil jeg prøve at chekke ud, men hvad med benzinfilter, er der sådan et på eller hvad siger i til at montere et, er det en dårlig idé eller ????

  • #3   10. okt 2013 Der skulle meget gerne sidde et i din tankhane allerede - hvor mange vil du have:-)

  • #4   10. okt 2013 Hvis du piller tanken af, og vender den om - ja du kan spilde lidt petromax-så kan du løsne to stjerneskruer og løfte hanen og den underliggende pakning ud. Selve hanen er forbundet til en rørmekanisme, der gør at i position N" tager du benzin ud lidt oppe i tanken, i position "R" er det helt nede ved hanen. Hele dette rørsystem skulle gerne sidde inde i et filterhus.

  • #5   10. okt 2013 Mange knud mange, Hehe, nej, det var bare fordi jeg oplevede at på vfr'en fyldte jeg et filter over en halv sæson efter at ha brugt det der Bell add og der sidder jo også filtre i tanken på vfr'en,
    anyway, nu tømte jeg tanken på intruderen, med en hævert da jeg kom hjem og på min hævert slange sidder der et benzinfilter- der kunne jeg se en masse skidt, og p.g.a tankens udformning kunne jeg ikke rigtig komme til at tømme det hele ud, så jeg tænkte at jeg gerne ville ha benzinfilter på, p.s. Kender din mening om Bell add, og det kører jeg ikke med hvis der ikke et extern benzinfilter der kan skiftes, Hehe, men det er mere om der er nogen der har prøvet det og om de oplevede det som godt eller skidt


  • #6   10. okt 2013 Pil det eksisterende filter ud og rens det godt med motorstart- æter under tryk

  • #7   10. okt 2013 Hmm, på min er der on,off,res, eller misforstår jeg noget med n & r form? ?? Vil nødigt skille noget ad før end det synes nødvendigt

  • #8   10. okt 2013 Nu forstår jeg det, Hehe, skulle lige læse det 2gange, nå men du synes aldså det ikke er nogen god idé, kan jeg forstå, er der nogen som synes det er en god idé(som har prøvet det) ????

  • #9   10. okt 2013 Nix af mere end en grund

  • #10   10. okt 2013 Er det så på grund af flowet eller Hva? ??

  • #11   10. okt 2013 Nej, nu sidder jeg ved Pc-ens taster i stedet for fokofonens.

    Det er fantastisk nærliggende at lægge et brændstoffilter under sædet, og så kommer det meget let til at presse på synkroniseringskablet mellem de to karburatorer (Det kan i øvrigt undværes med en bette modifikation).

    Skal man have eksternt filter på, bør man forlænge sin benzinslange, så det kan sidde udvendigt.

    Noget helt andet - hvorfor sætte to filtre på, som kan stoppe, når man kan nøjes med et???


  • #12   10. okt 2013 Se nu skriver du noget som kan afholde mig fuldstændig fra at gøre det, for jeg ville aldrig sætte længere slange på og din modifikation har jeg læst om i en anden tråd, og kan betro dig at det ikke er noget jeg tør forsøge selv, før end jeg har kyndig hjælp ved min side, så mangler jeg kun svar på om der er nogen som helst intruder folk der bruger aftermaket produkter

  • #13   10. okt 2013 Smart tanke, men modifikationen er lille. Imidlertid skal man forstå, hvordan hele maskinen fungerer.

    Hvad mener du med after-market produkter, For mig er det flere ting: reservedele, spejle, risere håndtag, styr, fodhvilere, sadler , udstødninger (åbne filtre-håbløst efter min opfattelse) osv, osv.


  • #14   10. okt 2013 "Off" "on# "res" det er helt det samme. De tre indstillinger og to rør,omgivet af et filterhus! Det hele sidde sammen i hanen, der sidder med to stjerneskruer og en pakning i tankens underste venstre side i kørselsretningen:-)

  • #15   11. okt 2013 hehe ja, har kikket lidt på tegning over benzinhane, men med aftermarket produkter mener jeg nok mest filtre mest olie og luftfiltre

  • #16   27. apr 2014 ja, valgte at følge knuds råd og køber kun org dele sålænge det ikke drejer sig om custum og så heller ingen externe benzinfiltre (hehe)

    har ikke bygget så meget om på den endnu (kun spejle/forhviler) men har også lige fået fat i highway bar (glæder jeg mig lidt til) engang når jeg falder over noget billigt vil jeg skifte sæde/blink, måske hiver jeg sizzybar af (men overvejer stadig)
    men ligemeget hvad jeg gør bliver det lavet sådan at alle dele bliver beholdt og den skal kunne bringes tilbage til org stand i et snuptag


Kommentér på:
hvilke aftermaket produkter bruger i ?????

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce