{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rensning af olietanken
  • #1   27. dec 2013 Bremserens er nok det jeg vil sige er det bedste. Det er rent og efterlader ikke noget, og fordamer nemt.
    Det er det jeg bruger til den slags ting.
    Og vil du være sikker på at få alt den gamle olie ud af din motor (også det der ligger i bunden/blokken på den og ikke kun olietanken og det i dens toppe og alle de hjørner og kroge )
    så renser du olietanken, sætter den på, skifter filter, og kommer ny olie på, så tager du olie proppen af og har en dunk klar med 1-2 liter ny motorolie, dernæst tager du retur olie slangen af og har sørget for at den kommer ned i en dunk.(klar/gennemsigtig dunk)
    så starter du motorcyklen op, og lader den stå i tomgang mens den nye olie blander sig med den gamle, og på den måde renser sig ud.
    Du fylder du efter mens dette sker og efter lidt tid er alt den olie klar i farve som kommer ud.
    I starten vil den være mere farvet fordi den faktisk kan ligger en del olie rundt i en motor som man aldrig får ud - som blander sig med den nye olie og dermed starter med at forringe den.
    Sådan et system har jeg selv til alle HD EVO, Sprosters, og Twin-cams fra et USA firma.
    Men til de gamle går du det bare på den måde jeg har skrevet.
    Dette kaldes et 5 Quarts oil change. smiley
    Og var/er en af de ting som gør at man få en del mere ud af en motor i levetid.
    Husk at have en olie prop med magnet på. (den tager det filteret ikke kan)

• #2   27. dec 2013 Tak for de gode råd:-)

• #4   29. dec 2013 Lige en opfølgning. Har brugt terpentin, også til bremserne, det virker over al forventning.

Kommentér på:
Rensning af olietanken

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce