Spøjs motorgang efter styrt... {{forumTopicSubject}}
Hej alle, og glædelig forår!
Jeg var så "dygtig" at vælte på min XJ900 (31A) for et par uger siden...var heldigvis i et vejkryds (tak til kommunen for det "fine" vej-vedligehold!), så kørte max 15-20km/t, så cyklen slap med et knækket koblingsgreb og smadret blinklys...ville så ha' pustet liv i den i dag, og efter at har renset tændrør (de 2 i venstre side var meget fedtede ind) og tørret olie op i luftfilterkassen, sprang den i gang som den plejer. Men den går lidt sjovt i motoren nu...kan bedst beskrives som når en gammel knallert "4-takter" hvis i forstår...og den trækker heller ikke som den skal...går dog pænt og jævnt i tomgang (knap 1000 omdr/min). Hvad kan være gået galt??...kan jeg være så heldig at det måske kan klares med 4 friske tændrør?
På forhånd tak, og go' påske!
Vh
Rune
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Spøjs motorgang efter styrt...