Aprilia V2, RSV, Falco ,RST

Aprilia V2, RSV, Falco ,RST

Medlemmer: 72
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
4.186 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Biltema Batteri Biltema Batteri

Hvilket batteri skal der købes?

APRILIA RSV 1000R ÅR2003

1-MC BATTERI GEL 12V 14AH
(link fjernet)
eller
2-MC BATTERI GEL 12V 12AH
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Reservedele/Batterier/MC-BATTERI-GEL-12V-12AH-80818/
eller
3-MC BATTERI SMF 12V 12AH
(link fjernet)
eller
4-MC BATTERI SMF 12V 10AH
(link fjernet)

På forhånd mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biltema Batteri
  • #1   18. maj 2014 Det der passer på RSV er en 12AH og så ville jeg vælge GEL, du kan også sætte en 14AH i men så kan du ikke få holderen på i toppen.

Biltema batterier er hverken bedre eller dårligere end andre batterier, desvære er gearingen imellem Motor og starter ret lav så der kræves en ret høj start strøm, og jeg har oplevet engang med biltemaes batteri at jeg ikke kunne starte

• #2   18. maj 2014 Ok mange tak, kom i tvivl da der står de alle passer på en rsv og mig og strøm passer ikke godt sammen. smiley

• #3   18. maj 2014 Hvis jeg var dig ville jeg lige gi noget mere og få et lidt mere strøm stærk batteri

• #4   18. maj 2014 Ok, kan bare se de bliver rost, de batterier fra Bilteam og hvis folk er tilfredse, hvorfor så betale det dobbelte ? smiley
    Hvad har du af forslag?
    Mener det er en yusa der er på nu og den giver jeg sgu ikke meget for

• #5   19. maj 2014 På den gamle cykel jeg havde (falco'en) var der ikke lave den rettelse i ledningsnette så der købet jeg et batteri fra biltema, og du har fuldstændig ret.
    Sammenligner man biltema Gel med det orginal yusa er yusa lidt bedre men det er ikke meget og slet ikke det dobbelte vær
    Ved de er meget dyre men et Lithium Iron vil nok være vejen frem (Shorai Odyssey)
    Der er efterhånden mange at vælge imellem

• #6   19. maj 2014 Ok, mange tak.
    Vil kigge på det.
    Hvorfor er der ikke plads til det 14a h batteri, der står de alle skulle passe til en rsv. smiley

• #7   19. maj 2014 Min er en RSV2 ved ikke om der er i en RSV, selv batteri kassen er ikke dyb nok til at man kan få holderen på hvis det er et 14a da det er lidt højere. En Sl1000/Falco og RST er batteri kassen lidt dybere så der er der plads

• #8   19. maj 2014 hejsa, så er der købt nyt batteri og lader, så jeg nu bare kan klikke den til uden at skulle have sædet af smiley

Kommentér på:
Biltema Batteri

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce