1.406 visninger
|
Oprettet:
Ny kobling {{forumTopicSubject}}
Hey
Står og skal have skiftet koblingen i den gamle ZX-7R. Spørgsmålet er om det er nok at skifte fjedre og koblingsplader eller om stålskiverne også skal skiftes?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Ny kobling