1.117 visninger
|
Oprettet:
akrapovic udstødning {{forumTopicSubject}}
ja, så var det tid til en ny udstødning... Den skulle ha været på idag, men det drillede som altid... Så nu skal jeg ud og ha fat i et nyt spændebånd, da det der sidder på mellem røret ikke kan strammes nok......øv...
Billeder kommer når den er på
Go aften
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
akrapovic udstødning