{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

LONG WAY ROUND {{forumTopicSubject}}

Okay det er nok nærmere en road movie, rejse dokumentar... Men er da det fedeste jeg har set i lang tid, og man får selv lyst til at rejse en tur rundt om kloden, et af de bedste køb jeg har gjordt i lang tid!!

Det drejer sig om DVD'en "LONG WAY ROUND", som også fås i bog format, med film stjernen Ewan McGregor og hans ven Charley Boorman som rejser fra London til New York på to BMW R 1150 GS ADVENTURE, rejsen foregår gennem Europa, Ukraine, Rusland, Kazakhstan, Mongoliet, Sibirien(road of bones), Canada og Usa!!
Oprindelig ville de bare have været på rundrejsen selv og have filmet lidt privat optagelser, men tænkte så at de istedet ville tage et film hold med og dokumentere det.
Og det er der kommet en unik rejse oplevelse ud af, med ca 10 timers optagelse...Og ikke noget Hollywood pis der, det er rent rejse program uden nogle stjerne nykker!!!

Seriøs, jeg kedede mig ikke et sekund, ikke engang den første time hvor man bare ser dem forberede sig, og kæresten var sgu også som klistret til skærmen...

Så se den, det kan varmt anbefales!!!!

(link fjernet)

Andre mere Hollywood blockbuster film som man kan se, og som de fleste nok også kender er:

Torque og Biker Boys, helt okay film.... Men kan ikke måle sig med den oplevelse jeg fik ud af LONG WAY ROUND, men det er jo nok også smags sag, nu er jeg også meget til Touring i forvejen!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LONG WAY ROUND
Kommentér på:
LONG WAY ROUND

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce