{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Turen sydpå..
  • #1   10. feb 2007 MotoGP Italy 3 Juni 2007
    Vi har snakket lidt om at tage til italien lørdag-søndag, og se Rossi vinde på sin R1'er på Autodromo Internazionale Mugello, så har fundet ud af hva det kommer til at koste i billetpris... Der er selvfølgelig forskellige billetpriser alt efter hvor man gerne vil sidde henne, det vil selvfølgelig være mest optimalt at sidde lige ved start/mål.
    Anyways så kan I se priserne her: (link fjernet)
    En plads på langsiden ved start/mål koster lige godt 2000 spir. Ellers så koster de fra ca. 1500 og op efter.
    Er man stadig frisk på det... FOR DET ER JEG

• #2   10. feb 2007 Tror ikke at jeg har råd til MotoGP...

• #3   10. feb 2007 ...men det kunne være super fedt! Vi må lige se på det..

Forresten, hvad gør vi med kommunikationsanlæg? Hvis I køber med rabat på messe, følger der så også installation med i hjelm.. og kan denne installation evt. overføres i en anden hjelm?

• #4   10. feb 2007 Vi må og ska til det motoGP det ville være alt for vildt smiley ang kommunikationsanlæg så var der ik en skid ude i forum, det var en total skod messe smiley men vi fik da glædet os endnu mere til det blir midt i marts... Vi ska jo til tappehallerne på fredag, der kigger vi på det hele og håber at vi kan få en favorabel pris på det hele

• #5   10. feb 2007 Jeg skal jo have det samme som jer, så I kan lige så godt bestille det til mig også..

Medmindre det er money up front, for kan først betale penge når jeg kommer hjem, medmindre det er VISA overførsel.

• #6   11. feb 2007 MmmMotoGP..!!
    Mange gryn at smide oveni på en rejse sydpå der også koster smiley Men helt sikkert også noget der kunne være fedt at se!!.. Jeg må lige snakke med min økonomiansvarlige hehe..

• #7   11. feb 2007 Det ku' være en jævnt stor oplevelse at komme til race! - dog også en jævnt stor udgift oven i for at komme til MGP... smiley
    Er hooked, men på nuværende tidspunkt ikke 1500+ kr hooked!

• #8   11. feb 2007 Hey boys!
    Har I set banner-reklamen, der af og til er på dette site? - Viasat! ;o)
    (Meget relevant ift. MotoGP smiley

• #9   11. feb 2007 Det er utroligt relevant!! hehe.. Kan du sælge mig nogle TVkanaler mester?.. Altså sælge i form af skænke? smiley

• #10   11. feb 2007 Jeg har helt sikkert ikke råd til det, selvom det kunne være en sprød oplevelse.

• #11   12. feb 2007 Flydende ting ka' altid skænkes - men Viasat er jo altid rellevant ift. $$ og om jeg kommer til MGP smiley
    MCPH: ang kanaler...du ringer på torsdag den 15 feb. kl 19.54, gi'r mig 40.000 kr, så lover jeg, at du får guld-kanaler nok til 10 tv's (inkl. "Bunny" smiley helt gratis de næste 10 år af Viasat! (...jeg sværger man!)

• #12   12. feb 2007 "MCPH: ang kanaler...du ringer på torsdag den 15 feb. kl 19.54, gi'r mig 40.000 kr, så lover jeg, at du får guld-kanaler nok til 10 tv's (inkl. "Bunny" smiley helt gratis de næste 10 år af Viasat! (...jeg sværger man!)
    "..
    Det er min fødselsdag mand!! Der skal skænkes skal der! smiley

Kommentér på:
Turen sydpå..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce