1.304 visninger
|
Oprettet:
Hej venner! {{forumTopicSubject}}
Så har jeg fået oprettet min Ducati Monster s2r 800cc.
Har endelig fået taget fotos af den så jeg kunne få den oprettet!!
Når jeg engang får den ud i solskin, kommer der flere gode fotos!
Glæder mig til at se jer derude!
Hilsen Gitte.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Hej venner!