BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.394
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underskrift samles...
  • #1   25. mar 2007 jeg har skrevet under, sku da et lorte forslag..

• #2   25. mar 2007 Internet indsamlinger giver politikkerne ikke en skid for, om der så blev samlet 100.000 underskrifter. Du kan skrive under flere gange, med forskellige navne, og derfor har de ingan validitet.

• #3   25. mar 2007 det kan du jo ikke for skal jo bruge mail adresse......

eller er jeg forkert på den?

• #5   25. mar 2007 hmmm okay.. pyt så må vi jo bare håbe på at det hjælper!

• #6   25. mar 2007 Vil ikke skrive under af 2 grunde.
    1: Det er da enormt useriøst, at lave en underskrift indsamling på nettet. I bliver ikke taget alvorligt nogen vegne.
    2: Det er aldrig gået op for mig, hvorfor det er nødvendig for nogle, at have så larmende udstødninger. De kører oftest selv med hørepropper, så lyden kan da vist dårligt være til dem selv. Derfor, tænker jeg, at det må være for at kunne fortælle andre om, hvor hård man er, når man kan køre med sådanne potter. Hvilket for mig kun kan give anledning til et let resignerende skuldertræk. Desuden synes jeg da også, at det er enormt generende, at når man en dag som idag, hvor jeg gik rundt på Østerbro og nød det gode vejr, skal få idyllen ødelagt, at frygteligt larmende motorcykler, der får små børn til at græde og hunde til at blive bange. Man må da et eller andet sted kunne forvente, at man må være tilpas soledarisk med sine med mennesker og derfor kunne afveje sit eget behov for at gøre opmærksom på sig selv med den forøgelse af lydforurening man forårsager.

• #7   26. mar 2007 Hvilket folk jo åbenlyst ikke kan finde ud af, og derfor er man nød til at lovgive mod det.

Kommentér på:
Underskrift samles...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce