BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.394
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Påske Påske

Hej Motorbøller smiley

På Torsdag tager jeg turen hjem til Lolland.
Regner med, at tage landeveje fra Århus til Odense og viddere over Langeland og herfra tage en færge.
Som forberedelse til dette kommer der lige 4 hurtige spørgsmål
1. Færgen - Tror i det er nok at jeg sætter den på Central støtteben, eller skal jeg også bruge de der bælter til at surre den fast? ( alt afhængigt af vejret selvfølgelig). Og er det logik for burhøns hvordan sådan et bælte skal sidde?
2. Har kun sådan en 25 L tanktaske, så skal også have noget yderligere taskeværk med. Ville i vælge en Hagløfs Large rygsæk, eller ville i spænde en "pølse" taske på passagersæddet - Og i såfald hvordan?
3. Min far har forslået at vi som sådan en far-søn aktivitet polerer hhv. hans bil og min cykel ( Ved godt det lyder cheesy) men kan man bruge det samme polermiddel, eller skal jeg ud og finde noget specielt.
4. Jeg håber lidt på, at kunne pille de der 80'er flammer af min kåbe og erstatte dem af nogle andre pænere nogen, ville i også gøre dette, eller er risikoen for at det bliver grimt for stor?

På forhånd tak. Og god påske iøvrigt - Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påske
  • #3   2. apr 2007 Med hensyn til remmene. En rundt om styret og en rundt om sædet (husk at ligge noget over sædet. håndklæde etc..) og så skal de trække cyklen modsat sidestøtte benet. Mødte en på århus-odden færgen der kom til at ligge cyklen ned ved at sætte remmene så cyklen blev trukket frem af hvilket resulterede i en skæv købe og knækket sidespejl.

Kommentér på:
Påske

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce